voorstel: slotjes

Pagina: 1
Acties:

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:26
Is het misschien een goed idee om topics waarop een maand niet is gereageerd te voorzien van een automatisch slotje?

Nu zeggen jullie vast: dan kan je niks meer toevoegen als je iets nuttigs hebt te melden, maar in 99% van de gevallen kan dat sowiezo niet, en in andere gevallen kan altijd de mod in kwestie hem unlocken.

Goed idee? :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Nee, staat imho heel erg dom. Slotje = fout imho en topics van een maand oud zijn NIET fout.

Sorry vindt het geen goed idee ;)

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Lijkt mij wel een goed idee. Met zo'n oud topic gebeurt toch nooit meer wat.

Money for nothin' and your chicks for free

• Dennis
Op donderdag 14 juni 2001 15:55 schreef IceStorm het volgende:
Nee, staat imho heel erg dom. Slotje = fout imho en topics van een maand oud zijn NIET fout.

Sorry vindt het geen goed idee ;)
Een onzichtbaar slotje dan? :P :+

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op donderdag 14 juni 2001 15:55 schreef DeeJee het volgende:
Lijkt mij wel een goed idee. Met zo'n oud topic gebeurt toch nooit meer wat.
als er toch al niets meer mee gebeurt, waarom zou er dan postuum nog een slotje opm moeten? ik zie de logica daar niet van hoor... :)

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Lijkt me KUT

als ik een topic omhoog moet halen voor een driver ofzo, waarvan de link broken is kan dat niet meer.

Ik ben er 100% tegen.

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Op donderdag 14 juni 2001 15:57 schreef kamstra het volgende:

[..]

als er toch al niets meer mee gebeurt, waarom zou er dan postuum nog een slotje opm moeten? ik zie de logica daar niet van hoor... :)
Het komt nog wel eens voor dat mensen zonder enige rede een topic omhoog halen. Vandaar het voorstel denk ik.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Gewoon open laten, geen punt. Als er irri-newbies komen die alles omhoogkicken kun je die newbies weer ff downkicken.

Nutteloze slotjes zuigen.

Virussen? Scan ze hier!

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Op donderdag 14 juni 2001 15:58 schreef wildhagen het volgende:
Gewoon open laten, geen punt. Als er irri-newbies komen die alles omhoogkicken kun je die newbies weer ff downkicken.

Nutteloze slotjes zuigen.
Ook goed :)

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 14 juni 2001 15:58 schreef DeeJee het volgende:
Het komt nog wel eens voor dat mensen zonder enige rede een topic omhoog halen. Vandaar het voorstel denk ik.
Klopt, maar dan is dit geen goede oplossing. Dit is om het 'kwaad' heen werken terwijl ik liever heb dat het 'kwaad' van GoT geflikkerd wordt ;) Snappie?

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Op donderdag 14 juni 2001 15:58 schreef DeeJee het volgende:

[..]

ja ok, I agree, maar ik denk dat het ook vaak genoeg voorkomt dat een topic wel terecht weer "uit de sloot" wordt gehaald....

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• DeeJee

DeeJee

Dus...

Op donderdag 14 juni 2001 15:59 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Klopt, maar dan is dit geen goede oplossing. Dit is om het 'kwaad' heen werken terwijl ik liever heb dat het 'kwaad' van GoT geflikkerd wordt ;) Snappie?
Yep :)

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-02 14:42

E-Rick

I love it :7

Inderdaad, een topic kan met een hele goede reden omhoog worden gehaald. Als dit zonder reden gebeurt kan er alsnog een slotje op.
Vind ik.

edit: hmmmm 3 replies terwijl ik dit typte...

Choose life

• Dennis
Op donderdag 14 juni 2001 15:59 schreef IceStorm het volgende:
Ben ik het ook mee eens. Nu wordt ik nog tegen mijn eigen voorstel :D

Maarre.. misschien een soort lite-waarschuwing voor nutteloos omhoogtrappen ofzoiets?

• Exirion
  • Laatst online: 23:28

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 14 juni 2001 16:02 schreef dennisdotcom het volgende:
Maarre.. misschien een soort lite-waarschuwing voor nutteloos omhoogtrappen ofzoiets?
Dat gebeurt af en toe al :)
Laatst was er een grapjas die topics over een bepaald onderwero ging spammen met z'n eigen website adres. Daardoor kwamen er veel oude topics omhoog, en was ie gewoon fout bezig met spamzooi. Die kreeg dus een waarschuwing.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 14 juni 2001 16:02 schreef dennisdotcom het volgende:
Ben ik het ook mee eens. Nu wordt ik nog tegen mijn eigen voorstel :D

1) ;)
2) Dat gebeurt nu toch ook al?

Verwijderd

Ik vind het een slecht id, een slotje is niet voor oude topics maar voor illegale of foute topics.:7

• Dennis
Op donderdag 14 juni 2001 16:03 schreef Exirion het volgende:
Dat gebeurt af en toe al :)
Mooi. En dan bij 4 waarschuwingen van dat soort een ban. En datzelfde moet eigenlijk ook voor crossposten gaan gebeuren.

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 14 juni 2001 16:04 schreef dennisdotcom het volgende:
Mooi. En dan bij 4 waarschuwingen van dat soort een ban. En datzelfde moet eigenlijk ook voor crossposten gaan gebeuren.
Daar hebben de mods een systeem voor. Heet 'notes' systeem. Kun je dus gewoon dit soort dingen melden en als het er veel worden mag meneer of mevrouw weg.
Dacht dat je dat wel wist?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Wat ikzelf nog wel es doe.
Is die nutteloze reply gewoon thrashen...
Soms gaat de topic idd op slot, zeker als er al meerdere replies in gekomen zijn.

Jammer maar helaas voor de replier, dat houdt dat topic ook netjes, en die valt direct weer terug naar zijn oude plek.

En daar komt idd af en toe ook een note bij de replier te staan.

Verwijderd

Slotje is aanduiding van onzin post.. of iets dat al 8757205720345 keer is langsgekomen..
dusse.. lijkt me onzinnig.. en krijg je ook zon troep.. al die slotjes

• JvS
  • Laatst online: 23:48

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 14 juni 2001 16:04 schreef dennisdotcom het volgende:

[..]

wat is een "soort van ban"? :P

Maareh, nog iets: je zegt dat je in het geval van een nuttige reactie de desbetreffende mod het topic maar moet ontslotten. Hoe had je die constructie bedacht? stel:
Ik wil een (uiteraard nuttige *D )reactie plaatsen in een oud topic dat _dus_ dicht zit. Nu moet ik de reactie in notepad gaan typen, deze naar de desbetreffende mod sturen. Deze moet op zijn beurt de reactie beoordelen, het topic opzoeken en deze ontslotten.

Lijkt me wat moeilijk :)
Als ik het fout heb moet je 't zeggen hoor :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 19:46

PCR

Of iets anders dan een slotje.

Bijvoorbeeld een "V" van verlopen,
en na een dag ook direct weggooien dat topic, lekker opgeruimd!

Ik sta sowieso achter het voorstel, voor 100%!
Lijk me geen |:( idee!

Codedivision | Freedom Internet

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 14 juni 2001 16:35 schreef pc-reactive het volgende:
en na een dag ook direct weggooien dat topic, lekker opgeruimd!
Slim, ben je een hele knowledge base aan het creeren gooi je je knowledge weg ;) ?

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-01 19:46

PCR

Op donderdag 14 juni 2001 16:36 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Slim, ben je een hele knowledge base aan het creeren gooi je je knowledge weg ;) ?
Ja klopt :+ , maar ik wou er eigenlijk nog bijzeggen dat ze alleen topics moeten sluiten die op 0 replies blijven staan en er dan een "V" doorheen gooien! :)

Codedivision | Freedom Internet

• Dennis
Op donderdag 14 juni 2001 16:05 schreef IceStorm het volgende:
Daar hebben de mods een systeem voor. Heet 'notes' systeem. Kun je dus gewoon dit soort dingen melden en als het er veel worden mag meneer of mevrouw weg.
Dacht dat je dat wel wist?
[late reactie mode]
Uiteraard >:)
Maar het werkt nog niet echt 100% effectief helaas, oftewel het kan nog té vaak gebeuren dat topics omhoog worden getrapt.
[/late reactie mode]

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 14 juni 2001 16:57 schreef dennisdotcom het volgende:
Maar het werkt nog niet echt 100% effectief helaas, oftewel het kan nog té vaak gebeuren dat topics omhoog worden getrapt.
Uhm ja, we kunnen moeilijk mensen preventief gaan bannen omdat ze misschien weleens fout gaan :)

Verwijderd

Als een onderwerp nog relevant is waarom zou je hem dan van een slotje voorzien?

• Dennis
Op donderdag 14 juni 2001 16:58 schreef IceStorm het volgende:
Uhm ja, we kunnen moeilijk mensen preventief gaan bannen omdat ze misschien weleens fout gaan :)
Dat is uiteraard zo. Maar ja ik voeg vast niet veel toe aan deze discussie als ik zeg bij twee keer omhoogtrappen een waarschuwing, want volgens mij is dat al zo.

• IceStorm

IceStorm

Op donderdag 14 juni 2001 17:00 schreef dennisdotcom het volgende:
Dat is uiteraard zo. Maar ja ik voeg vast niet veel toe aan deze discussie als ik zeg bij twee keer omhoogtrappen een waarschuwing, want volgens mij is dat al zo.
Je bedoelt het goed das al meer dan genoeg ;)
En nee hoor 1 x omhoogtrappen is al waarschuwing ;)

Verwijderd

Volgens mij gebeurt het vaak (meestal?) dat een oud topic per ongeluk omhoog wordt gehaald. Iemand gebruikt de search, vind een oud topic, leest het, vergeet dat het een oud topic is en doet een reply: voila, topic opgediept....
Is het geen beter idee om duidelijk te laten zien dat je een oud topic aan het ophalen bent?
Zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~aedens/images/oudtopic.png

Verwijderd

Bovenstaande lijkt me geen gek idee.

Wat ik trouwens wel iets zou vinden, is dat je na enkele maanden niet je posts meer kan editten. Op fok! heeft iemand weleens geprobeert al zijn reacties weg te halen... Dat waren er een ruime 5000
Pagina: 1