Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik ga vooral veel games spelen op dit systeem, daarnaast ga ik ook mijn huiswerk op de computer maken waarbij ik het tekenprogamma Autocad ga gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€750/850 mag wel iets meer worden als het systeem echt betere prestaties heeft
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
wat haalbaar is voor mijn budget
Dan moet het dus meer hier op lijken
Maar met deze videokaart word de pc natuurlijk nog beter
V&A aangeboden: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X -- REFURBISHED DUS ALS NIEUW
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
zuinig is natuurlijk een pluspunt
geluidsniveau als het maar niet te hard is
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
nee
Zelf heb ik er niet heel veel verstand van, maar ik heb in andere topics gelezen dat een videokaart 2ehands kopen ook een optie zou zijn om toch op misschien mid/high te kunnen spelen.
Ik weet dat iedereen zal zeggen dat ik er een ssd in moet zetten denk ik er toch eerst over na om alle presaties zo hoog mogelijk te houden, en dat de ssd dan wel later komt.
Alvast bedankt voor jullie hulp, Nick
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik ga vooral veel games spelen op dit systeem, daarnaast ga ik ook mijn huiswerk op de computer maken waarbij ik het tekenprogamma Autocad ga gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€750/850 mag wel iets meer worden als het systeem echt betere prestaties heeft
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
wat haalbaar is voor mijn budget
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 172,94 | € 172,94 |
1 | Asus B85M-G (C2) | € 68,99 | € 68,99 |
1 | MSI GeForce GTX 760 2GB Gaming (N760 TF 2GD5/OC) | € 189,50 | € 189,50 |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,95 | € 51,95 |
1 | Cooler Master K380 | € 37,50 | € 37,50 |
1 | BenQ DL2215 Zwart | € 97,20 | € 97,20 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
1 | Seasonic S12G 450W | € 66,50 | € 66,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 751,53 |
Dan moet het dus meer hier op lijken
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 174,91 | € 174,91 |
1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 74,95 | € 74,95 |
1 | Sapphire R9 280 3GB GDDR5 OC DUAL-X with Boost | € 183,95 | € 183,95 |
1 | Cooler Master K380 | € 37,50 | € 37,50 |
1 | BenQ VW2245Z Zwart | € 93,56 | € 93,56 |
1 | Scythe Slip Stream 1200rpm, 120mm | € 5,95 | € 5,95 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
1 | Samsung SH-224DB Zwart | € 11,97 | € 11,97 |
1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 55,95 | € 55,95 |
1 | Crucial M550 2,5" 256GB | € 94,50 | € 94,50 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 800,19 |
Maar met deze videokaart word de pc natuurlijk nog beter
V&A aangeboden: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X -- REFURBISHED DUS ALS NIEUW
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
zuinig is natuurlijk een pluspunt
geluidsniveau als het maar niet te hard is
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
nee
Zelf heb ik er niet heel veel verstand van, maar ik heb in andere topics gelezen dat een videokaart 2ehands kopen ook een optie zou zijn om toch op misschien mid/high te kunnen spelen.
Ik weet dat iedereen zal zeggen dat ik er een ssd in moet zetten denk ik er toch eerst over na om alle presaties zo hoog mogelijk te houden, en dat de ssd dan wel later komt.
Alvast bedankt voor jullie hulp, Nick
[ Voor 33% gewijzigd door kaasboy op 26-01-2015 20:42 ]