Trendy computers

Pagina: 1
Acties:
  • 557 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theohelmus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 09:52
Ik kan deze zaak niet meer vinden online, op tweakers en ook bij kieskeurig is deze zaak verdwenen. Wellicht goed nieuws voor alle online shoppers. Slecht nieuws voor mensen die nog claims hebben openstaan bij hun. Hun prijzen waren lekker laag, zo ook hun service en garantie afhandeling. Hopenlijk leren de lezers van dit topic, net als mijzelf dat goedkoop in dit geval duurkoop is gebleken. Check voor een erkend thuiskoop waarborg label als je online winkelt. Ik deed dat een keer niet met veel ellende tot gevolg.
Keep on shopping bij goede winkels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 19:19
Als je kijkt op hun website zie je ook dat ze geen webshop activiteiten hebben. Enkel langs gaan in de winkel is nog mogelijk.

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20:30
al op hun Eigen site gekeken ?

Vanaf heden zijn wij gestopt met onze webshop activiteiten.
Hieronder vindt u alle benodigde informatie omtrent de garantie die u bij het merk van uw bestelde product hoort:

Apple:
Meld uw Apple product aan op deze pagina: Apple Service & Repair.
Zorg ervoor dat u de factuur van Trendy Computers bij de hand heeft.
Telefoon Apple: 0800-0201581

HTC:
Bij Dynafix kunt u uw product digitaal aanmelden via Dr. Mobile. Let op dat u de factuur van Trendy Computers bij de hand heeft, dit is uw garantiebewijs. Stuurt u het pakket naar Dynafix op.
Telefoon HTC: 070-7703886

LG:
Voor uw smartphones/GSM een engelstalige klachtomschrijving op te stellen. Deze verstuurt u samen met de factuur naar onderstaande adres:
Dux Logistics & Tech Services GmbH
Neben den Mühlenweg 20 Geb. Halle F1-2
65474 Bischofsheim
Duitsland
Telefoon LG: 0900-5435454

Huawei:
Bij Dynafix kunt u uw product digitaal aanmelden via Dr. Mobile. Let op dat u de factuur van Trendy Computers bij de hand heeft, dit is uw garantiebewijs. Stuurt u het pakket naar Dynafix op.
Telefoon Huawei: 0900-1100888

Sony:
Contacteer de klantenservice Sony of laat het ter reparatie opsturen door een gsmwinkel bij u in de buurt !
Sony Xperia contact: 0900-8998318
Sony Playstation contact: 020-7095025

Samsung:
Telefoon Samsung: 0900-7267864

Motorola:
Telefoon Motorola: 020-2015034

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhoekstra
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16-09 14:15
Trendy computer/telecom was afgelopen zaterdag nog in Kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

hhoekstra schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:21:
Trendy computer/telecom was afgelopen zaterdag nog in Kassa.
Wilde ik ook net posten, ik denk dat die uitzending mogelijk de druppel is geweest. De eigenaar van Trendy zelf was toen even aan het woord en maakte zichzelf (imho) compleet belachelijk d.m.v. leugens, hij probeerde nog de aandacht af te leiden door de klant in kwestie aan te bieden om mee te doen aan een loterij, zodat hij een auto kon winnen :') .

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het Shopping Forum is niet bedoeld voor schandpaaltopics :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.