ik weet niet zeker of dit het juiste topic, maar probeer het toch.
. de moderator heeft mij (en vele anderen) daarvoor op de vingers getikt. prima niets mis mee als dat het reglement is. maar daardoor kan ik mijn reactie zelf niet meer wijzigen en dat is jammer.
is het mogelijk dat dit in de toekomst wordt aangepast?
Ik was er van uitgegaan dat de moderator gelijk zou hebben. het platform (google drive) waarnaar ik linkte was mogelijk geschikt voor illigaliteit, maar in dit geval daar niet voor gebruikt.
Ik wist niet dat het plaatsten van links naar gratis legaal materiaal niet mochtrob_erwt schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:31:
Dit hoort thuis in het moderater forum, dus ik move hem naar TMF.

is het mogelijk dat dit in de toekomst wordt aangepast?
Ik heb naar aanleiding hiervan ook de voorwaarden eens nagelezen en ik vind hetzelf ook niet duidelijk.LongBowNL schreef op maandag 26 januari 2015 @ 14:30:
Ik kan trouwens niet duidelijk maken uit de Algemene Voorwaarden waarom deze links niet zijn toegestaan. Artikel 4.6.v wijst inderdaad naar het feit dat er niet naar illegale software gelinkt mag worden. In hoeverre is een link naar een gratis APK illegaal?
Ik was er van uitgegaan dat de moderator gelijk zou hebben. het platform (google drive) waarnaar ik linkte was mogelijk geschikt voor illigaliteit, maar in dit geval daar niet voor gebruikt.
dat is vreemd. ik kan zo een nieuwe reactie plaatsen met eenzelfde link. ergens is het beleid scheef. Ik vind dat het beleid op dat punt wel aangepast mag worden. ik begrijp dat de crew nooit alles kan controleren. Daarom kan een beleid gehanteert worden dat er nooit direct naar een download verwezen mag worden. dat zorgt tenminste voor een duidelijk beleid, want het grijze gebied is weg en de tweakers weten duidelijker wat wel en niet mag.Cloud schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:14:
[...]
Het is inderdaad standaard dat als crew een reactie aanpast, er daarna een edit-lock op komt te zitten. Alleen crew kan de reactie daarna nog aanpassen. Dit om uiteraard te voorkomen dat iemand de content weer terug zet
[ Voor 74% gewijzigd door dezejongeman op 26-01-2015 15:42 . Reden: info toegevoegd. en mening gegeven ]