Hoe krijg ik geluid uit mijn ps4 + Monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 1.195 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer774
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
Hallo allemaal, ik ben binnenkort van plan een ps4 te kopen om die te gebruiken op mijn monitor zonder speakers. nou is mijn vraag, hoe kan ik het geluid van mijn ps4, naar een headset krijgen? Hier bij heb ik het over zowel het geluid van de game als de mensen met wie ik in een party zit. Ik heb al wat rond gegoogled en gevraagd maar kan mijn specifieke probleem nergens vinden. mocht iemand een oplossing hebben hoor ik het graag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_n21
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:09
In de controller van de ps4 zit een 3.5 jack aansluiting waar je een headset op aan kan sluiten, en bij de instelling kan je selecteren of je geluid van de chat of van de game naar je headset wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
USB headset werkt volgens mij ook prima. Dit gebruik ik zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13:10

g0tanks

Moderator CSA
Waar heb je op gezocht? Want ps4 + monitor geeft als eerste hit het volgende: http://www.reddit.com/r/P...on_how_to_use_a_computer/

Daarin staat praktisch voor alle situaties beschreven hoe je het beste je PS4 aan een monitor kan hangen en alsnog audio kan krijgen op speakers.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riemer774
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 27-11-2024
Dankje wel ! zal er waarschijnlijk overheen gelezen hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:45

BM

Moderator Spielerij
Volgende keer ietsje beter zoeken, dit had je zelf ook wel kunnen vinden :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.