Toon posts:

ShellExecuteEx

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/7cfg6xz0dy90346/Naamloos.jpg

Weet iemand waarom dit op mijn scherm komt wanneer ik iets in mijn rechter usb steek ???

[ Voor 1% gewijzigd door TheVMaster op 26-01-2015 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16:26

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit heeft weinig met OH te maken. Overigens doet je plaatje het ook niet. Ik geef hem een schopje richting WOS. Mogen ze daar bepalen of dit topic uberhaupt genoeg inhoud heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Nick
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:44
1. je moet in je link de "?dl=0" verwijderen dan werkt je plaatje.

2. dit

[ Voor 29% gewijzigd door TheVMaster op 26-01-2015 14:55 . Reden: lmgtfy is niet lief ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-10 14:17

eagle00789

Est. November 2005

Laat je pc eens scannen met CCleaner en dan vooral de registry cleaner onderdeel van CCleaner en laat hem vervolgens alles repareren. het lijkt er op of er een progje staat gekoppeld met het insteken van usb terwijl het progje weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:32

TheVMaster

Moderator WOS
Modbreak:Helaas voldoet jou topic (nog) niet aan de eisen die wij op Tweakers stellen.

Ik mis het volgende :
  • Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd om je probleem opgelost te krijgen?
  • Welke oplossingen heb je (via de zoekmachines) gevonden en waarom voldoen deze niet?
  • wat nu exact je probleem is (duidelijkere probleemomschrijving).
Kijk even goed in het beleid, wat er nu precies verwacht wordt van een goede topicstart en vul je topicstart aan...

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)