Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek 3 120mm pwm fans voor een waterkoeling blok van 360 op 120 mm[/i]
Momenteel zitten er 3 120mm fans op die op standaard snelheid roteren en dit vrij lawaaierig doen. Ik zou deze willen vervangen door stille fans die vlot met een water-radiator overweg kunnen en dit in stilte en aangesloten op een pwm controller in het front panel. Op die manier gaan de fans enkel sneller draaien als het nodig is. Welke is gekend als zeer sterk maar ook STIL te zijn in deze rol?
alvast bedankt voor jullie hulp!
Ik zoek 3 120mm pwm fans voor een waterkoeling blok van 360 op 120 mm[/i]
Momenteel zitten er 3 120mm fans op die op standaard snelheid roteren en dit vrij lawaaierig doen. Ik zou deze willen vervangen door stille fans die vlot met een water-radiator overweg kunnen en dit in stilte en aangesloten op een pwm controller in het front panel. Op die manier gaan de fans enkel sneller draaien als het nodig is. Welke is gekend als zeer sterk maar ook STIL te zijn in deze rol?
alvast bedankt voor jullie hulp!