Verwijderd

Topicstarter
hallo allemaal,
ik zoek een camera die ongeveer 250 euro is.
eisen:
mic aansluiting
liefst fisheye lens voor skateboard films
en als je een oud type weet bv vx1000 van sony is dat helemaal top!

alvast bedankt!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:46
Tweedehands gopro'tje?

Verwijderd

Topicstarter
heb ik al maar vind het te klein haha

• Marlon12
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:24
mediamarkt btw dagen= canon 1200d om te filmen met dslr?

Verwijderd

Topicstarter
dankjee marlon

Verwijderd

Je kan voor een systeemcamera of dSLR gaan kijken. Ik denk echter niet dat je in die prijsklasse zal slagen voor iets wat aan je verwachtingen en wensen voldoet. Lees je er heel goed over in alvorens tot aanschaf over te gaan. Of probeer het eerst eens uit met een geleende dSLR.

Verwijderd

Topicstarter
jongens bedankt ik ga wss voor de canon 1200d (bedankt marlon12) maar als er andere opties zijn hoor ik dat graag :)

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-12-2025
Dan heb je nog geen fisheye, geheugenkaartjes, extra accu, statief of specifieke video rand apparatuur. Daarnaast valt het filmen van snel bewegende onderwerpen met een dSLR vaak vies tegen door roling shutter effecten en de trage autofocus.

Als filmen het belangrijkste is zou ik een apparaat nemen dat daar in de basis voor bedoeld is. En niet een fossiel van een dSLR die toevallig met wat omwegen ook nog kan filmen. (sluiter openlaten staan, spiegel opgeklapt, daardoor trage CD AF vanaf de sensor en laggy playback vanaf het achterscherm omdat het AF systeem en de zoeker geen licht meer krijgen)

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 00:38
250 euro wordt wel krap als je een camera + fishey lens wilt die ook nog een beetje knap kan filmen.
Je zou een 2e hands Panasonic GH1 of GH2 kunnen overwegen met een (2e hands) Samyang 7.5mm fisheye.
Dan zit je iets boven je budget maar je kunt er prima mee filmen.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

• Marlon12
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:24
Als je verder wil dan de gopro moet je inderdaad wel meer investeren denk ik.... Je vind de gopro te klein maar voor dat geld gericht op sport krijg je niet snel beter .... Wat bedoel je eigenlijk met te klein? je wilt graag met een grote body rondlopen? het gaat uiteindelijk toch om kwaliteit?

een Panasonic is inderdaad wel een goede ja besef hier alleen wel van (net als de 1200d wat ik maar even riep) dat je moet gaan leren filmen! het is niet point en click.... gopro is hier heer en meester in.

Ik heb deze drang ook gehad (nogsteeds eigenlijk.... maar dan voor snowboarden) maarja het geeft niet snel de beelden van de pro's ;) Dan moet je toch betere camera + heeeul veeeul gear = veeeeel meer geld

Verwijderd

Topicstarter
jongens ik heb alles al hoor ik film al 8 jaar haha

Verwijderd

Topicstarter
maar heel erg bedankt! iig

Verwijderd

Topicstarter
en martijn_tje het slaat nergens op wat je zegt. tegenwoordig filmen veel mensen met dslr!
en zelfs jij hebt er een! (als je filmt, want anders ben je fotograaf haha)

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 00:30
Prima, als je het zelf beter weet dan hang ik hier een slotje op. Er bestaat trouwens een "wijzig" knop, als je de laatste bent die hebt gereageerd is de bedoeling die te gebruiken om je post aan te vullen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.