nieuws: Nvidia: weinig terugloop in prestaties GTX 970 bij hoog geheugengebruik
Volgens mij mist er ergens een interpreatie. Ik kan mij niet voorstellen dat Nvidia letterlijk zegt dat 50% framedrop "weinig" is. Dat is m.i. enorm.
Wel kan ik mij voorstellen dat het verschil tussen de 50% framedrop voor de 970 en 47% voor de 980 als weinig wordt bestempeld. Dat is immers maar drie procent.
Deze nuance komt echter niet terug in het artikel of de titel, waardoor het nu lijkt dat Nvidia een drop van 50% als 'weinig' beoordeelt.
De titel zegt dat nVidia zegt dat er weinig terugloop is.Nvidia: weinig terugloop in prestaties GTX 970 bij hoog geheugengebruik
Nvidia zegt ook dat de framrate met 50% terugloopt.Zo valt de framerate volgens Nvidia zelf in Battlefield 4, met hogere settings waardoor beide videokaarten tegen de limiet van 4GB aanzitten, 50 procent terug bij de GTX 970 en 47 procent bij de GTX 980.
Volgens mij mist er ergens een interpreatie. Ik kan mij niet voorstellen dat Nvidia letterlijk zegt dat 50% framedrop "weinig" is. Dat is m.i. enorm.
Wel kan ik mij voorstellen dat het verschil tussen de 50% framedrop voor de 970 en 47% voor de 980 als weinig wordt bestempeld. Dat is immers maar drie procent.
Deze nuance komt echter niet terug in het artikel of de titel, waardoor het nu lijkt dat Nvidia een drop van 50% als 'weinig' beoordeelt.
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~