Beste Tweakers,
Een tijdje terug heb ik met veel plezier en frustratie (verloren save games) Far Cry 3 uitgespeeld. Far Cry 4 volgde snel, maar ook weer terug gebracht. Mijn systeem liep net niet helemaal vloeiend (lage min FPS / FPS drop) en meer van het zelfde qua de game. Maar de gamer in mij was toch weer aangewakerd en ook al speel ik niet veel, ik hou wel van mooie beelden. Daarnaast kijk ik enorm uit naar GTA5. Ik heb daarom besloten een kleine upgrade door te voerne in mijn systeem. Zelf denk ik dat een upgrade van de videokaart of een X-fire opstelling. Meer geheugen is van de baan.
Doel
Mijn systeem iets meer futureproof te maken voor games als GTA5, Far Cry 4.
Ik zoek een?
Videokaart: X-fire vs een nieuwe generatie a 970 of R290?
Wat is je budget?
€250, V&A is een optie.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik mijn PC met name als mediacenter op 1920 * 1080 40". Met games vind ik het belangrijk dat het soepel loopt, ultra settings zijn dan ook geen vereiste, (very) high is vaak voldoende.
Helaas lukt het mij niet meer om volledig bij te zijn met informatie en lees ik met name de hoofd artiekelen op Tweakers. Hopelijk kunnen jullie mij een kant op sturen qua kaarten en dan duik ik daar in of ik ben het gewoon helemaal eens met de optie
Een tijdje terug heb ik met veel plezier en frustratie (verloren save games) Far Cry 3 uitgespeeld. Far Cry 4 volgde snel, maar ook weer terug gebracht. Mijn systeem liep net niet helemaal vloeiend (lage min FPS / FPS drop) en meer van het zelfde qua de game. Maar de gamer in mij was toch weer aangewakerd en ook al speel ik niet veel, ik hou wel van mooie beelden. Daarnaast kijk ik enorm uit naar GTA5. Ik heb daarom besloten een kleine upgrade door te voerne in mijn systeem. Zelf denk ik dat een upgrade van de videokaart of een X-fire opstelling. Meer geheugen is van de baan.
Doel
Mijn systeem iets meer futureproof te maken voor games als GTA5, Far Cry 4.
Ik zoek een?
Videokaart: X-fire vs een nieuwe generatie a 970 of R290?
Wat is je budget?
€250, V&A is een optie.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik mijn PC met name als mediacenter op 1920 * 1080 40". Met games vind ik het belangrijk dat het soepel loopt, ultra settings zijn dan ook geen vereiste, (very) high is vaak voldoende.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 2500K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI P67A-GD65 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | XFX Radeon HD 7970 Double Dissipation | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Microsoft Windows 7 Home Premium (NL OEM 64bit) | € 99,14 | € 99,14 |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Corsair TX650W-C | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 830 series SSD 256GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 171,09 | |
Helaas lukt het mij niet meer om volledig bij te zijn met informatie en lees ik met name de hoofd artiekelen op Tweakers. Hopelijk kunnen jullie mij een kant op sturen qua kaarten en dan duik ik daar in of ik ben het gewoon helemaal eens met de optie
[ Voor 6% gewijzigd door joostsozee op 26-01-2015 15:39 ]
http://speedtest.net/result/2130203198.png