Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Zoals je in de titel al kunt lezen wil ik graag gaan gamen met dit systeem. En zo lang mogelijk alle games op de hoogste settings afspelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200, iets meer of minder mag ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil liever niet beginnen aan overclocken en SLI/Crossfire.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC staat in mijn huiskamer op een bureau waar ook andere mensen zich bevinden. Het zou dus fijn zijn als hij goed koelt en redelijk stil. Bovendien moet de behuizing ook niet al te potsierlijk en over de top zijn en een DVD-rom speler kunnen bevatten.
Ga je overklokken?
Liever niet.
Dit is het high-end systeem uit de Best Buy Guide. Maar ik zou graag niet willen overclocken en dus ook geen twee videokaarten maar één. En ik ben ook niet helemaal overtuigd van de behuizing. Kan mijn voeding trouwens nog mee? En is dit een goede optie als enkele videokaart?
Ik heb tot aan halverwege maart om deze computer te bestellen, dus als ik beter kan wachten zeg het gerust. In ieder geval, ik hoor wel wat jullie er van vinden.
Zoals je in de titel al kunt lezen wil ik graag gaan gamen met dit systeem. En zo lang mogelijk alle games op de hoogste settings afspelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1200, iets meer of minder mag ook.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Thermaltake Toughpower XT 875W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil liever niet beginnen aan overclocken en SLI/Crossfire.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC staat in mijn huiskamer op een bureau waar ook andere mensen zich bevinden. Het zou dus fijn zijn als hij goed koelt en redelijk stil. Bovendien moet de behuizing ook niet al te potsierlijk en over de top zijn en een DVD-rom speler kunnen bevatten.
Ga je overklokken?
Liever niet.
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 225,- | € 225,- |
| 1 | Gigabyte GA-Z97X-Gaming 5 | € 125,95 | € 125,95 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 353,95 | € 353,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Corsair Obsidian 450D | € 104,95 | € 104,95 |
| 1 | Scythe Mugen MAX | € 33,95 | € 33,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,95 | € 66,95 |
| 1 | Cooler Master V650 Semi-Modular | € 82,95 | € 82,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 97,95 | € 97,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.165,60 | |
Dit is het high-end systeem uit de Best Buy Guide. Maar ik zou graag niet willen overclocken en dus ook geen twee videokaarten maar één. En ik ben ook niet helemaal overtuigd van de behuizing. Kan mijn voeding trouwens nog mee? En is dit een goede optie als enkele videokaart?
| 1 | MSI GeForce GTX 980 4GB GAMING 4G | € 569,99 | € 569,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 569,99 | |
Ik heb tot aan halverwege maart om deze computer te bestellen, dus als ik beter kan wachten zeg het gerust. In ieder geval, ik hoor wel wat jullie er van vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door Baghram op 26-01-2015 12:52 ]