Ik heb hier een Synology diskstation staan met meest recente firmware en in mijn ogen "ineens" kan ik er niet meer bij via poort 5000 of 5001.
Feiten van belang:
- Horizon is gereset, synology zit nu op ander IP
- Synology heeft tijdje met een domein gepraat en denkt daar nog steeds in te zitten
- Ik heb geprobeerd het ding aan alle kanten dicht te timmeren (overigens zelfde subnet zou erbij moeten kunnen)
- Ik heb een NMAP Intense Scan op mijn hele netwerk gedaan, misschien vindt de synology mij niet meer lief
- Ik kan wel via poort 80 en via Windows netwerk omgeving bij de NAS komen, maar niet in het beheer paneeel dus
- Ik heb het admin wachtwoord gereset met een paperclip
- Hij weigert verbinding op de poorten die ik probeer, lijkt alsof ze dicht zitten
Waar kan het aan liggen?
Wat zou ik kunnen proberen?
Wat willen jullie dat ik even check of probeer?
Ik weet het zo ff niet.
Feiten van belang:
- Horizon is gereset, synology zit nu op ander IP
- Synology heeft tijdje met een domein gepraat en denkt daar nog steeds in te zitten
- Ik heb geprobeerd het ding aan alle kanten dicht te timmeren (overigens zelfde subnet zou erbij moeten kunnen)
- Ik heb een NMAP Intense Scan op mijn hele netwerk gedaan, misschien vindt de synology mij niet meer lief
- Ik kan wel via poort 80 en via Windows netwerk omgeving bij de NAS komen, maar niet in het beheer paneeel dus
- Ik heb het admin wachtwoord gereset met een paperclip
- Hij weigert verbinding op de poorten die ik probeer, lijkt alsof ze dicht zitten
Waar kan het aan liggen?
Wat zou ik kunnen proberen?
Wat willen jullie dat ik even check of probeer?
Ik weet het zo ff niet.
Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.