Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop kopen in de USA, welke, 15-17 inch.

Pagina: 1
Acties:

• supayoshi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:38
Wat ga je met je laptop doen?
- Windows 8.1
- IMVU, Photoshop CS6, Gimp, Dayz, Battlefield 4, en andere redelijk zware games, het hoeft niet op ultra ofzo, maar graag speelbaar.

Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Wat is je budget?
Ongeveer 1000 dollar.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee eigenlijk niet, maar hij hoeft ook weer niet te zwaar te zijn, voor mij is de tempratuur echt een ding wat belangrijk is... hij mag niet te warm worden (zomaar)

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Niet echt, maar liefst iets met alluminium en niet teveel plastic / goedkoop. Hij moet circa 4-5 jaar meegaan als het even kan. Loopt een kind rond dus hij moet ook een beetje stevig zijn ;)

Zelf kwam ik uit op de Lenovo Z710
http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16834318092

Of de Y50 omdat die ook niet warm werd volgens diverse Youtube fimpjes,
http://www.newegg.com/Pro...aspx?Item=N82E16834317538

Maar misschien heeft iemand een beter idee? / laptop? De Y50 is mooi omdat deze ook een SSHD heeft van 8 GB... nu is de persoon waar deze laptop voor is, niet instaat om de HDD zelf te vervangen dus laptop met HDD kopen en swappen voor een SSHD of SSD is geen optie eigenlijk helaas ;(

Verwijderd

Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid, waarom zou je deze laptops in de US halen?

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Een laptop kopen in de VS heeft nadelen: maar 1 jaar garantie ipv 2 jaar, veel leveranciers hebben carry-in garantie (dus mankeert er iets moet je hem naar de VS sturen).

Let erop dat je wereldwijde garantiedekking hebt.

De Lenovo's hebben matige TN schermen, daarnaast BF4 (medium) spelen op een laptop met een budget van EUR 850 kan aardig lastig zijn, zeker als je dit soort spelen wilt blijft spelen de komende 4 jaar.

Een SSD kan je later wel inbouwen, en is zeker een aanrader.

De 840m is geen optie, de 860M zoals in de Y50 is de betere van de twee.

Het geheugen van de Y50 (nu 2x 4GB) kan worden vervangen door 2x 8GB - nu is 8gb voldoende. In de toekomst kan het handig zijn om het uit te breiden.

Met een SSD - hierbij kan je denken aan een crucial MX100 256GB (EUR 99) heb je een waardige en snelle upgrade. Mocht de 256GB niet voldoende zijn, kan je ook een 512GB versie overwegen (EUR 189). De huidige 1 TB hdd vervang je dan :)

[ Voor 32% gewijzigd door Vidra op 26-01-2015 08:30 . Reden: extra informatie ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• supayoshi
Laptop is niet voor mij maar voor iemand die daar woont ;)

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

supayoshi schreef op maandag 26 januari 2015 @ 11:15:
Laptop is niet voor mij maar voor iemand die daar woont ;)
Vandaar 8)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• supayoshi
Iemand nog een andere laptop in gedachte die goed is? ;) voor dit budget? :) Hoeft geen Lenovo te zijn liefst geen HP !

Verwijderd

Hey Yoshi, ik kwam toevallig vandaag langs deze laptop:
http://www.xoticpc.com/sa...liate_banner_id=1&ref=120

Amerikaans bedrijf, gratis verzending binnen de Verenigde Staten als ik me niet vergis. Verder een zeer degelijke laptop met mogelijkheden om twee SSD's toe te voegen naast de huidige HDD. Mij leek het best een mooie laptop, helaas kon ik rekenen op tenminste 219$ importeerkosten.

• supayoshi
Is dit wat? Ik weet het niet klinkt niet echt bekend
Pagina: 1