Toon posts:

Barebone met dubbel ethernet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Voor een thuisserver ben ik op zoek naar een barebone desktopje, maar dan met twee ethernet poorten, 1GBPS. De pricewatch laat hier helaas niet op filteren.

Ik ben bang dat ik zelfbouw moet gaan maken, maar een kant en klaar kastje waar ik PFsense op kan installeren zou een grote uitkomst zijn.

Heeft iemand hier weet van het bestaan van een dergelijke device?

Regards,

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:31

M2M

medicijnman

Als je van plan bent het ding te gebruiken als router, zijn er specifieke bordjes / doosjes te koop, speciaal ontwikkeld voor pfSense en consorten. Misschien is dat een idee?

-_-

Verwijderd

Topicstarter
M2M schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:15:
Als je van plan bent het ding te gebruiken als router, zijn er specifieke bordjes / doosjes te koop, speciaal ontwikkeld voor pfSense en consorten. Misschien is dat een idee?
Ja zoiets had ik op de website al gezien, maar $449,- is me toch net wat teveel voor zoiets. Dan ga ik liever zelf bouwen.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:31

M2M

medicijnman

dan wordt het waarschijnlijk een klein ITX plankje (kijk naar bordjes met hun eigen voeding als je wil besparen op een "normaal" ATX voedinkje icm 1 reepje geheugen, een usb stick en een kleine kast.

-_-

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19:44
De Shuttle ds81 en Shuttle xh81v voldoen aan je eis en zijn niet zo duur.

while (! ( succeed = try ()));

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:11
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:12:
Voor een thuisserver ben ik op zoek naar een barebone desktopje, maar dan met twee ethernet poorten, 1GBPS. De pricewatch laat hier helaas niet op filteren.
Zet het aantal resultaten per pagina op 100, selecteer netwerkverbinding als weer te geven kolom en CTRL+F op '2x'.

Dan heb je na 3-4 pagina's je lijstje compleet.

• Tha_Butcha
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-01 13:59
Ik zie niet waar je netwerkverbinding kan selecteren.

@TS: ik bouw meestal zelf een bakje met ITX voor pfSense. Meestal is een atom proc genoeg namelijk. Dus dan is een barebone kopen met een celeron of zelfs een core proc nogal overkill.

Compromises are for the weak

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:04

br00ky

Moderator Harde Waren
Pagina: 1