Ik heb een draadloze touchpad en toetsenbord, beide van Dell. Nu hebben ze beide een aparte ontvanger van 2.4 GHz. Het lukt me alleen niet om beide apparaten te laten werken op één van de twee ontvangers, zodat er een usb poort bespaard blijft. Alles uitzetten, een ontvanger weghalen en alles weer inschakelen werkt niet. In het configuratiescherm kan ik ook weinig vinden om hiervoor wat in te stellen. Iemand ideeën?
Het lijkt me dat alles op elkaar is afgestemd, voor zover mij bekend heeft alleen Logitech met de 'unified' ontvanger een mogelijkheid om meerdere draadloze producten van Logitech met 1 ontvanger te combineren.
Hoe (en of) dat met Dell werkt weet ik niet. Maar het zou sowieso handig zijn om te melden welke producten je precies hebt, dan kan men zelf ook even uitzoeken of het wel mogelijk is.
Hoe (en of) dat met Dell werkt weet ik niet. Maar het zou sowieso handig zijn om te melden welke producten je precies hebt, dan kan men zelf ook even uitzoeken of het wel mogelijk is.
Weet je zeker dat die dingen met elkaar werken?
Zoals BLACKfm al aangeeft, vaak zijn die dingetjes gemaakt voor 1 specifiek device, en kun je er niet zomaar alles aanknopen.
Zoals BLACKfm al aangeeft, vaak zijn die dingetjes gemaakt voor 1 specifiek device, en kun je er niet zomaar alles aanknopen.
ontvanger is uniek per device... anders zou je in een kantoor je collega zijn toetsenbord kunnen "kapen"
[ Voor 11% gewijzigd door Quadradial op 27-01-2015 18:49 ]
Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.
Pagina: 1