Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop kopen bij Mediamarkt btw korting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf woensdag is er weer de BTW korting bij de Media Markt. Ik keek eigenlijk naar de MacBook Pro 15 inch maar alle Apple producten zijn uitgesloten van de actie...

Wat ga je met je laptop doen?
Office, Adobe Illustrator, Photoshop etc

Wat is je budget?
Tussen de 800 en 1000 incl

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Van de eettafel naar de bank en andersom

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Jaren en jaren met verschillende Vaio's gedaan, nu helaas niet meer te krijgen.

Of gewoon voor een Delletje gaan....zo ja welke?

Thanks!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2015 20:58 ]

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:08

g0tanks

Moderator CSA
Wat heb je zelf al gevonden? Als je op de MediaMarkt website de prijsfilter €750-999 gebruikt kom je een heel eind denk ik. Zo kan je prima het een en ander voor jezelf vergelijken en alvast een voorselectie maken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Verwijderd

Topicstarter
Hou niet zo van die filters.... ;)
€ 1025,- vind ik ook prima....haha!
Kwam veel HP's.....iemand ervaring hiermee?

Verwijderd

je kunt pas woensdag de prijs met korting zien toch?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, volgens mij wel....maar die rekensom is niet zo moeilijk....Als de prijs nu 1250,- zal ie rond rond de 1030,- uitkomen.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-11 19:46
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 22:09:
Ja, volgens mij wel....maar die rekensom is niet zo moeilijk....Als de prijs nu 1250,- zal ie rond rond de 1030,- uitkomen.
Zou ik niet zomaar vanuit gaan.
De MM heeft de gewoonte om bij dergelijke aanbiedingen sommige producten uit de schappen te halen en dan gewoon te zeggen dat het niet op voorraad is of dat ze de prijs wat omhoog gooien zodat het niet te goedkoop word.

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Naja kocht mijn eerste laptop bij de MM met zo'n btw actie, was toch een ruime 200 euro korting toen.
Dat de laptop DOA was en het 7 maanden kostte om mijn geld terug te krijgen is een ander verhaal...

Overigens kan je zoals al gezegt prima die filters instellen op je budget en dan zelf ook even kijken, het is hier geen helpdesk ;)

[ Voor 25% gewijzigd door RGAT op 26-01-2015 09:24 ]

Fixing things to the breaking point...

Verwijderd

Deadsy schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:49:
[...]

Zou ik niet zomaar vanuit gaan.
De MM heeft de gewoonte om bij dergelijke aanbiedingen sommige producten uit de schappen te halen en dan gewoon te zeggen dat het niet op voorraad is of dat ze de prijs wat omhoog gooien zodat het niet te goedkoop word.
Prijs mag in de 2 weken voor de actie niet meer veranderd worden, staat in de voorwaarden. Dus ineens de prijs omhoog gooien gaat niet door. ;)

• h0us3cat
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20-11 11:13
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:43:
[...]

Prijs mag in de 2 weken voor de actie niet meer veranderd worden, staat in de voorwaarden. Dus ineens de prijs omhoog gooien gaat niet door. ;)
Je mag ook niet te snel rijden met een auto, toch doen mensen het.

Verwijderd

h0us3cat schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:55:
[...]

Je mag ook niet te snel rijden met een auto, toch doen mensen het.
Echter als dat bewezen word wordt je daar ook voor gepakt (in de vorm van een boete)

Bij de MM werkt het precies hetzelfde, als jij een screen hebt van de oude prijs die minder dan 2 weken voor 28 januari is gemaakt dan kan je ze wijzen op hun eigen voorwaarden en verlagen ze vast de prijzen wel weer (anders gaat het vrij grote imago schade opleveren voor de MM als blijkt dat zij zich niet aan hun eigen voorwaarden houden, en dat weten ze daar ook)

• Brammos85
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:36
Laptop komen of kopen?

• StarZ
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:36
Heb een jaar of 2 ook een Lenovo laptop gekocht die 680 euro was ipv 800. 1.5maand later kapot en die 680 euro volledig terug gekregen. Best redelijk te doen.

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 17:20
De MacBooks zijn nu met 10% te koop bij dixons:

https://www.dixons.nl/apple/mac

• Tweaker010
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-11 04:12
Er zullen in enkele MediaMarkt filialen Apple CTO modellen meedoen ;-). Echter is de voorraad hiervan niet erg groot (ruim 20 stuks per model). Misschien even in de gaten houden dus.

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:34
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 21:01:

Kwam veel HP's.....iemand ervaring hiermee?
De consumentenproducten van HP scoren extreem slecht qua betrouwbaarheid (slechts van alle A merken). Uitvalspercentage van 27% in de eerste 3 jaar als ik het me goed herinner. Ooit gelezen op Lifehacker maar ik vind het linkje niet meer.

• twowheeler
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 28-11 14:03
Ik zou idd geen HP nemen tenzij je in de hogere prijsklasse gaat kijken

• securitymayo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-10 21:24

• Tweaker1234
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-07-2022
Waar kan je zien wat binnen of buiten de actie valt? Staat al op de site.

Voor mij een mooi moment om een Surface Pro 3 te kopen voor mezelf.

[ Voor 11% gewijzigd door Tweaker1234 op 26-01-2015 16:21 ]

Verwijderd

Zijn er wel mooie en goeie laptops te koop in de MM?

• rattenfanger
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-11 18:38
Zeker zijn er wel mooie laptops bij de Mediamarkt!

15"17"Nu nog een keuze maken.. ;)

[ Voor 0% gewijzigd door rattenfanger op 27-01-2015 21:53 . Reden: Typo in prijs ]

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

Voor echte 'gaming' doeleinden heeft MM voornamelijk oude modellen in het assortiment (dus GTX 8xx serie) - soms zitten er wel leuke dingen tussen :)

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:48
Verwijderd schreef op maandag 26 januari 2015 @ 09:59:
[...]

Echter als dat bewezen word wordt je daar ook voor gepakt (in de vorm van een boete)

Bij de MM werkt het precies hetzelfde, als jij een screen hebt van de oude prijs die minder dan 2 weken voor 28 januari is gemaakt dan kan je ze wijzen op hun eigen voorwaarden en verlagen ze vast de prijzen wel weer (anders gaat het vrij grote imago schade opleveren voor de MM als blijkt dat zij zich niet aan hun eigen voorwaarden houden, en dat weten ze daar ook)
En waar vind jij deze voorwaarden dan? :) Kijk ik daar nu overheen?

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

• Tweaker010
Zanzibar-1337 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:38:
[...]

En waar vind jij deze voorwaarden dan? :) Kijk ik daar nu overheen?
Mediamarkt.nl/btw

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-11 18:48
Waarom was mijn product vorige week goedkoper?
Tot aan de btw-actie volgt Media Markt zijn standaard prijsbeleid (http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/over-ons.html#prijskaart). De prijzen worden dagelijks afgestemd op 25 concurrenten. Woensdag worden alle prijzen gedurende de btw-actie vastgezet.

Dit is het enige dat daar staat. Nergens dat ze twee weken voor de tijd de prijzen niet meer mogen wijzigen ;)

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

• Tweaker010
Zanzibar-1337 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:06:
[...]

Waarom was mijn product vorige week goedkoper?
Tot aan de btw-actie volgt Media Markt zijn standaard prijsbeleid (http://www.mediamarkt.nl/mcs/shop/over-ons.html#prijskaart). De prijzen worden dagelijks afgestemd op 25 concurrenten. Woensdag worden alle prijzen gedurende de btw-actie vastgezet.

Dit is het enige dat daar staat. Nergens dat ze twee weken voor de tijd de prijzen niet meer mogen wijzigen ;)
Oow mijn excuses, ik dacht dat je zocht naar voorwaarde voor de BTW actie, had je vorige quote niet goed gelezen

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-11 18:46
de "BTW" dagen van de mediamarkt krijg je een korting van 17,36% en niet de 21% van wegen de nederlandse wetgeving

De wettelijke btw blijft gehandhaafd, dus ook op de aankopen gekocht tijdens deze actie. Het op de kassabon vermelde btw-bedrag is inbegrepen in de actieverkoopprijs. Het voordeel is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief btw.
Pagina: 1