Ik zoek een gaming monitor + videokaart
Momenteel speel ik op een 'budget' beeldscherm. Met een beter / mooier scherm hoop ik op geen screen tearing (als dat mogelijk is). Daarnaast wil ik mijn videokaarten upgraden aangezien die wat ouder zijn (2 x MSI 560 GTX (SLI).
Wat is je budget?
€300 voor beeldscherm (24 inch)
€300 - 400 voor videokaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Uiteraard zie je Benq wat meer bij gaming monitoren. Enige wat ik graag zou willen is een mat scherm. Dus geen reflectie.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel Core i7-2600k @ 3.40GHz
8gb DDR3
Fatal1ty P67 Professional motherboard
Even wat side information. Ik heb al research gedaan. Het enige waar ik tegen aan liep is de MS tijd van een scherm. Ik heb geen idee hoe hoog / laag die moet zijn voor het gamen. Daarnaast kwam ik ook de hertz vaak tegen 122/144 etc. Wederom geen idee wat gunstig is voor het gamen.
Alvast bedankt voor de moeite!
Chiel.
Momenteel speel ik op een 'budget' beeldscherm. Met een beter / mooier scherm hoop ik op geen screen tearing (als dat mogelijk is). Daarnaast wil ik mijn videokaarten upgraden aangezien die wat ouder zijn (2 x MSI 560 GTX (SLI).
Wat is je budget?
€300 voor beeldscherm (24 inch)
€300 - 400 voor videokaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur. Uiteraard zie je Benq wat meer bij gaming monitoren. Enige wat ik graag zou willen is een mat scherm. Dus geen reflectie.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Intel Core i7-2600k @ 3.40GHz
8gb DDR3
Fatal1ty P67 Professional motherboard
Even wat side information. Ik heb al research gedaan. Het enige waar ik tegen aan liep is de MS tijd van een scherm. Ik heb geen idee hoe hoog / laag die moet zijn voor het gamen. Daarnaast kwam ik ook de hertz vaak tegen 122/144 etc. Wederom geen idee wat gunstig is voor het gamen.
Alvast bedankt voor de moeite!
Chiel.
Wanbeleid is ook beleid.