waar ik vette goed games meekan doen ,capturen van tv en divxjes bekijke, welke raden jullie aan? moet absoluut niet meer dan 300 piek kosten
dat word een Matrox G450 of een ATi Radeon 32 MB
sim-pel, een GF2 MX, ik zou voor de Leadtek gaan, die heeft een TV-Out en kost fl 249, bij sww computers. komt nog 35 piek rembours bij dus dan zit je al bijna aan je limiet.
Succes!
Succes!
Verwijderd
Helemaal mee eens! Dit is voor dat budget een lekkere koopOp donderdag 14 juni 2001 15:44 schreef Xtuv het volgende:
sim-pel, een GF2 MX, ik zou voor de Leadtek gaan, die heeft een TV-Out en kost fl 249, bij sww computers. komt nog 35 piek rembours bij dus dan zit je al bijna aan je limiet.
Succes!
JEZZZZZZUUUUUUUSSSSS... halloooo, wakker worden, die jongen wil gaan CAPTUREN met die vidkaart.... laatste tijd geven steeds meer mensen blind antwoord...
ontopic weer, ik denk niet dat dat lukken gaat, misschien een G450 of anders een TNT2Ultra met tv-in tv-out
ontopic weer, ik denk niet dat dat lukken gaat, misschien een G450 of anders een TNT2Ultra met tv-in tv-out
Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life
Met een Asus v3800 deluxe moet 't zeker lukken. Ik heb evt nog wel een v6800 deluxe liggen, nog maar 1 dag gebruikt met 3D bril, TV In/Out, maar daar heeft iemand anders al f400,- op geboden
Ik heb nog wel een V3800 TVR waar je op kan bieden..
Pagina: 1