Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat doen jullie ? in vergelijkbare situatie

Pagina: 1
Acties:
  • 695 views

Verwijderd

Topicstarter
ik heb wat uurtjes gespendeerd om een server browser te maken voor DayZ standalone.
na het posten op dayz.com heb ik deze reactie ontvangen.

Afbeeldingslocatie: http://www.foens-home.nl/GameBrowser/hiddenpost.png

nu weet ik niet goed wat ik hier mee moet !
graag hoor ik wat van iemand die in z'n situatie beland is vind namelijk zonde om naar al de tijd het zomaar voorbij te laten gaan.

• Merethil
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21:36
Ehhh... Wat dacht je van gewoon doen wat hij zegt?

Je hebt twee keuzes: niemand gebruikt je software omdat hij hidden is op de site en de meeste antivirussen er moeilijk over doen, of je deelt je broncode en samen kunnen jullie een betere launcher/browser maken. Het tweede lijkt mij zelf de betere optie, dan gebeurt er tenminste nog wat mee.

En voor een volgende keer dat je zoiets doet, even kijken of het wel toegestaan is. Het komt nu namelijk over alsof je het gewoon "zomaar gedaan hebt" en de makers van DayZ je daar eigenlijk nooit toestemming voor hebben gegeven.

Verwijderd

Topicstarter
Eigenlijk maar het me niet zoveel uit of iemand het gebruik maakte het voor mezelf.

en delen van code zit ik niet zo op te wachten.
het is maar hobby project wil er verder geen support aan geven.
dit was ook duidelijk bij het posten van het topic.
was meer op te laten zien zeg maar.

en ik heb hem zelfs een response gestuurd met alle opensource libs die ik gebruik.
maar response blijft zonder source kunnen ze niet zeker van zijn dat het veilig is.
maar vervolgens kan je wel links plaatsen img en dat soort spul. 8)7

virus totaal geeft mee ook geen aanleiding om te denken dat het iets raars is.
https://www.virustotal.co...8ace/analysis/1422110372/

en over of het wel of niet toegestaan is het aanroepen van exe mag je toch zelf weten op welke manier je dat doet ?

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:49

auto660

1991 240 GL Brick

Eerlijk is eerlijk, als er een user aankomt die 2 á 3 posts heeft en vervolgens een .exe plaatst van 600kb dan zou ik het ook wel "verdacht" vinden. Niks persoonlijks ( ;) ) maar ik zou hem gewoon een kijkje in de code geven. :)

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:14:
Eigenlijk maar het me niet zoveel uit of iemand het gebruik maakte het voor mezelf.

en delen van code zit ik niet zo op te wachten.
het is maar hobby project wil er verder geen support aan geven.
dit was ook duidelijk bij het posten van het topic.
was meer op te laten zien zeg maar.

en ik heb hem zelfs een response gestuurd met alle opensource libs die ik gebruik.
maar response blijft zonder source kunnen ze niet zeker van zijn dat het veilig is.
maar vervolgens kan je wel links plaatsen img en dat soort spul. 8)7

virus totaal geeft mee ook geen aanleiding om te denken dat het iets raars is.
https://www.virustotal.co...8ace/analysis/1422110372/

en over of het wel of niet toegestaan is het aanroepen van exe mag je toch zelf weten op welke manier je dat doet ?
Als ik iemand een .exe op internet zie slingeren op een forum met maar 2-3 posts, dan ga ik die ook niet openen.

En hulde voor de mods dat ze je het ook niet toelaten, want er zitten vast genoeg bij die wél kwade bedoelingen hebben.

Je source code zal weinig interessant zijn omdat er (neem ik aan) geen belangrijke code inzit die niet zomaar uit mag lekken.

Mijn tip: gooi het op Github en publish het als open-source. Als je het voor jezelf wilt gebruiken, post het dan ook niet op internet.

Verwijderd

Topicstarter
Megamind schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:21:
[...]

Als ik iemand een .exe op internet zie slingeren op een forum met maar 2-3 posts, dan ga ik die ook niet openen.

En hulde voor de mods dat ze je het ook niet toelaten, want er zitten vast genoeg bij die wél kwade bedoelingen hebben.

Je source code zal weinig interessant zijn omdat er (neem ik aan) geen belangrijke code inzit die niet zomaar uit mag lekken.

Mijn tip: gooi het op Github en publish het als open-source. Als je het voor jezelf wilt gebruiken, post het dan ook niet op internet.
vind dit erg jammer vraag me af hoeveel goede tooltjes er op deze manier verloren gaan ?
ik zelf verbind post count helemaal niet aan vertrouwen.

maar krijg nu wel een inzicht waarom het verwijderd is !
heb zoiets nooit eerder gehad met posten van rcon tooltjes.

ikzelf zou files gaan testen als mod en als het veilig bevonden zou zijn het gewoon toestaan !
of hebben mods hier te weinig kennis voor?

en over die 600kb+ als je resources uitpakt blijft er niet veel over.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:33:
[...]

ikzelf zou files gaan testen als mod en als het veilig bevonden zou zijn het gewoon toestaan !
of hebben mods hier te weinig kennis voor?
Hoe kan een mod dit nu doen? Ik kan een prima tool schrijven dat perfect werkt, en 1x per week alle toetsaanslagen naar mijn server sturen... Kom daar maar eens achter zonder sourcecode.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 11:59

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 19:33:
[...]

vind dit erg jammer vraag me af hoeveel goede tooltjes er op deze manier verloren gaan ?
ik zelf verbind post count helemaal niet aan vertrouwen.
Je zei net nog dat het je niet om het delen ging en je er geen support op wilde geven, maar nu is het ineens jammer. 8)7

Normaal hebben developers hier niet zo veel last van. Ofwel ze worden lid van een groep die het vertrouwen van de community heeft, of ze gooien hun source online, of ze spammen gewoon niet op nieuwe accounts op forums waar ze anders niet komen.

En waarom zou de moderator van een forum verantwoordelijkheid moeten nemen voor jouw code? Wat als zijn virusscanner geen virus vindt maar er wel een in zit? Dan zegt die mod dat het veilig is en twee weken later heb je een boze community omdat ondanks die melding toch tig pc's besmet zijn. 8)7

Anyway, dit heeft helemaal niets met programmeren te maken, dus ik ga dit topic dicht doen. Je krijgt vriendelijk advies van een mod, wil daar niks mee doen omdat je dat te ver gaat maar alsnog wil je nu advies van ons wat je dan wel moet doen? Nou, vooruit dan: doen wat hij zegt, of een forum opzoeken waar ze minder goed voor hun gebruikers zorgen. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.