Ik zoek een?
Een bluetooth headset van het type Earhook. De Jabra Sport+ is kwa vormgeving en functionaliteit bijna mijn ideale bluetooth headset. Prijs ligt alleen hoger dan wat ik voor een headset over heb.Ik vind het vooral erg prettig dat er geen breekbare scharnieren in zitten en het gewicht op de nek minimaal is.
Wat is je budget?
50 euro inc verzendkosten
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
• Muziek te luisteren terwijl ik aan het fietsen ben
• Bellen
• Radio luisten (= nice to have)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen voorkeur voor een merk. Ik heb zelf de volgende headsets als gevonden:
pricewatch: Jabra Sport+ Stereo Bluetooth Headset
pricewatch: Altec Lansing Back Beat 903
pricewatch: Plantronics Backbeat 903+ Bluetooth headset
Allemaal boven budget. Toen voel mijn oog op de SM-808 (geen idee welk merk):
http://www.dx.com/p/sm-80...black-361271#.VMTFTUeG_IZ
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kan van de SM-808 eerlijk gezegd vrij weinig vinden. Ben heel benieuwd of iemand meer kan zeggen over de pas vorm, (geluids)kwaliteit en ik zoek een echte foto van dat ding op iemand zijn oor. Daarnaast houd ik me aanbevolen voor alternatieven
Een bluetooth headset van het type Earhook. De Jabra Sport+ is kwa vormgeving en functionaliteit bijna mijn ideale bluetooth headset. Prijs ligt alleen hoger dan wat ik voor een headset over heb.Ik vind het vooral erg prettig dat er geen breekbare scharnieren in zitten en het gewicht op de nek minimaal is.
Wat is je budget?
50 euro inc verzendkosten
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
• Muziek te luisteren terwijl ik aan het fietsen ben
• Bellen
• Radio luisten (= nice to have)
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb geen voorkeur voor een merk. Ik heb zelf de volgende headsets als gevonden:
pricewatch: Jabra Sport+ Stereo Bluetooth Headset
pricewatch: Altec Lansing Back Beat 903
pricewatch: Plantronics Backbeat 903+ Bluetooth headset
Allemaal boven budget. Toen voel mijn oog op de SM-808 (geen idee welk merk):
http://www.dx.com/p/sm-80...black-361271#.VMTFTUeG_IZ
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik kan van de SM-808 eerlijk gezegd vrij weinig vinden. Ben heel benieuwd of iemand meer kan zeggen over de pas vorm, (geluids)kwaliteit en ik zoek een echte foto van dat ding op iemand zijn oor. Daarnaast houd ik me aanbevolen voor alternatieven
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64