Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies laptop kopen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben opzoek naar een laptop. Het probleem is ik heb er totaal geen verstand van. Zelf heb ik al veel zoekwerk achter de rug maar het word er niet beter op. Wil aankomende week naar een computer winkel voor advies, omdat ik er geen verstand van heb, hoop ik niet dat er zomaar wat aangesmeerd word. Dus vandaar wil ik graag wat tips van jullie.

Ik deel de laptop met mijn broertje, voor hem wil ik er graag sims 3 met uitbreidingen erop zetten(kopen, hebben nu nog ilegale). En World of Tanks liefst ook.

Zelf gebruik ik hem voor fotobewerking(lightroom) en gewoon internetten. mijn budget is 300 tot 450
Ik heb goede ervaringen met Toshiba maar maakt mij eigenlijk niet zo veel uit. Maar moet ik voor dit al een game pc ? of is een nieuwe Toshiba al genoeg voor waar we hem voor gaan gebruiken?

Iemand tips?

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:28
Tips : Ga wat meer zoekwerk verrichten.. Iedereen kan google gebruiken! Nergens uit je TS blijkt van enig zoekwerk namelijk..

[ Voor 27% gewijzigd door WouterL op 25-01-2015 16:37 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gekeken en gelezen maar nog weet ik het echt niet....Hoe moet ik vergelijken als ik geen verstand ervan heb?

http://www.mediamarkt.nl/...3,1612709.html?langId=-11

Deze is voor mij nog het goedkoopst.. Maar heb verder echt geen idee. Ik kan toch niet zo maar wat kopen en vanuit gaan dat het goed is. vraag niks voor niks hulp

http://www.mediamarkt.nl/...3,1491591.html?langId=-11 staat 1x 4 aan RAM
De toshiba heeft 4gb ram wat is dan beter?

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2015 17:01 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Zijn beide "simpele" laptops. Om het maar even scherp weg te zetten.
Kun je er mee gamen en fotobewerken? Ja hoor dat kan.
Verwacht echter geen wonderen,
In deze prijscategorie tref je helaas de mindere cpu's (en gpu) aan.
Mooiste zou zijn om een modelletje te vinden met i3 CPU en het liefst nog een dedicated graka.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Verwijderd

Topicstarter
Gaat voornamelijk om sims 3 en of 4 en WOT erop kan. Omdat ik hem dus moet delen. Lightroom word weinig gebruikt. Dus die 2 spellen kunnen erop? Wat zou jij adviseren voor mijn bedrag?

i

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

In deze prijscategorie gaat een aparte videokaart het niet worden in een laptop.

En gamen op een IGP wordt niet prettig.

Ik kan je alleen maar adviseren om verder door te sparen tot zo'n 600 tot 700 euro. Voor minder ga je niet veel krijgen qua gaming mogelijkheden.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Topicstarter
Hmm ik vind dit erg moeilijk... en ipv een laptop een pc? is daar beter keus in?

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:48
Dell Inspiron 3000 ( i3-4005u / 4GB / 500GB ) kost NU € 329,-- incl. verzenden via Dell.

Dit --> http://www.dell.com/nl/p/...-3542-laptop/pd?ref=PD_OC

Heb deze ook gekocht voor mijn dochter. Mooi ding !

Heeft o.a BT4.0 / Wifi b/g/n / USB3.0 / RJ45 ( LAN poort ) / Cardreader / Webcam / DVD-drive / HDMI-out

• Jeroenneman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-05-2024

Jeroenneman

Pre-order/Early Acces: Nee!

WiLLoW_TieN schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:52:
Dell Inspiron 3000 ( i3-4005u / 4GB / 500GB ) kost NU € 329,-- incl. verzenden via Dell.

Dit --> http://www.dell.com/nl/p/...-3542-laptop/pd?ref=PD_OC

Heb deze ook gekocht voor mijn dochter. Mooi ding !

Heeft o.a BT4.0 / Wifi b/g/n / USB3.0 / RJ45 ( LAN poort ) / Cardreader / Webcam / DVD-drive / HDMI-out
Die staat hier ook voor me. Maar gamen hoef ik daarop echt niet te proberen hoor.

Misschien op ultra low, met extra config aanpassingen...

Verder wel een erg prettige laptop, dus misschien kan de TS aan zijn broertje vragen hoe noodzakelijk die spellen erop zijn.

| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340

Verwijderd

Topicstarter
Ja heel noodzakelijk haha voor hem

• Brandonvds
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:23
Dit is misschien een mooie laptop voor je pricewatch: Lenovo IdeaPad Flex 2 14-00877

Het is natuurlijk geen game laptop maar die ga je ook echt niet vinden binnen jouw budget. Mijn vriendin heeft deze laptop ook en het is een erg fijn ding.
Spellen als de sims 3 en 4 zijn hier zeer goed op te spelen

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-11 10:54

Vidra

Vragen?

@lenovo; de goedkopere modellen hebben slechte TN schermen, niet echt een aanrader.

Is een laptop noodzakelijk, voor een desktop koop je meer kracht voor minder geld.

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Hier zag ik een http://www.laptop-kopen.nl/dell-latitude-e6420 wel 2 hands maar wel met een goed scherm en een I7 processor.

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-11 23:58
Iemand die al bijna een half jaar niet meer gereageerd heeft, en zich ook alleen hiervoor had aangemeld kun je er vanuit gaan dat die klaar is met zoeken :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Pagina: 1