Beste GoT,
Ik heb recent vergelijkbare topics langs zien komen, maar gezien mijn restrictie mbt de kast wilde ik toch een eigen topic aanmaken.
Ik ben op zoek naar een:
Game systeem annex HTPC voor mijn huiskamer. De PC moet zo stil mogelijk zijn. Zeker tijdens het film kijken wil ik de PC niet horen. Tijdens het gamen is enig geluid acceptabel, maar liefst zo min mogelijk.
De PC wordt in een kast geplaatst. Ik de kast zitten aan de achterkant luchtgaten om lucht (en kabels) in te voeren en de warmte af te voeren. Mocht dat niet genoeg zijn en het te warm worden binnen, ben ik bereid om er traag draaiende fan in de kast in te bouwen.
De ruimte waar de PC in moet passen is:
Hoogte: 345 mm
Breedte: 375 mm
Diepte: 340 mm
Hierbij heb ik al rekening gehouden met enige ruimte om de kast heen, zodat kabels niet dubbelgevouwen worden en er ook lucht in en uit kan. Aangezien de PCcase niet zichtbaar is (want weggewerkt in een kast) heb ik geen eisen voor wat betreft het uiterlijk van de case.
Verder zou ik het graag bij 1 webwinkel bestellen, tenzij het in totaal meer dan 50 euro scheelt.
Mijn budget is:
700-800 euro
Ik wil 'm gebruiken om:
- Films/series af spelen vanaf mijn NAS op de TV. Daarnaast Netflix.
- Games te spelen met xbox controllers (steam collectie, humble bundle). De max resolutie is 1920x1080, want dat is de max resolutie mijn huidige TV. Ik verwacht dat ik in de komende drie jaar de TV niet vervang.
Ik heb al gekeken naar:
Ga je overclocken?
Nee
Ik heb al:
Draadloos toetsenbord en muis.
Windows 8
Xbox controllers en ontvanger
Kabels en dergelijke
Mijn vragen zijn:
- Kan het goedkoper met vergelijkbare prestaties?
- Zal dit redelijk stil zijn?
- Gaat het allemaal in de kast passen? Op het eerste gezicht lijkt het van wel, maar ik ben geen expert. Ik heb een pas een paar PC's in elkaar gezet en daarbij had ik ruim altijd voldoende ruimte.
- Hebben jullie nog andere suggesties ter verbetering?
Ik heb recent vergelijkbare topics langs zien komen, maar gezien mijn restrictie mbt de kast wilde ik toch een eigen topic aanmaken.
Ik ben op zoek naar een:
Game systeem annex HTPC voor mijn huiskamer. De PC moet zo stil mogelijk zijn. Zeker tijdens het film kijken wil ik de PC niet horen. Tijdens het gamen is enig geluid acceptabel, maar liefst zo min mogelijk.
De PC wordt in een kast geplaatst. Ik de kast zitten aan de achterkant luchtgaten om lucht (en kabels) in te voeren en de warmte af te voeren. Mocht dat niet genoeg zijn en het te warm worden binnen, ben ik bereid om er traag draaiende fan in de kast in te bouwen.
De ruimte waar de PC in moet passen is:
Hoogte: 345 mm
Breedte: 375 mm
Diepte: 340 mm
Hierbij heb ik al rekening gehouden met enige ruimte om de kast heen, zodat kabels niet dubbelgevouwen worden en er ook lucht in en uit kan. Aangezien de PCcase niet zichtbaar is (want weggewerkt in een kast) heb ik geen eisen voor wat betreft het uiterlijk van de case.
Verder zou ik het graag bij 1 webwinkel bestellen, tenzij het in totaal meer dan 50 euro scheelt.
Mijn budget is:
700-800 euro
Ik wil 'm gebruiken om:
- Films/series af spelen vanaf mijn NAS op de TV. Daarnaast Netflix.
- Games te spelen met xbox controllers (steam collectie, humble bundle). De max resolutie is 1920x1080, want dat is de max resolutie mijn huidige TV. Ik verwacht dat ik in de komende drie jaar de TV niet vervang.
Ik heb al gekeken naar:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD FX-6300 Black Edition | € 93,95 | € 93,95 |
| 1 | Gigabyte GA-970A-UD3P | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 222,95 | € 222,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST1000DM003, 1TB | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Antec ISK600M | € 72,40 | € 72,40 |
| 1 | Scythe Samurai ZZ Rev.B | € 23,23 | € 23,23 |
| 1 | Noiseblocker M8-1, 80mm | € 12,95 | € 12,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport XT BLS2C4G3D169DS3CEU | € 69,62 | € 69,62 |
| 1 | Seasonic G-series 550 watt | € 84,85 | € 84,85 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 97,95 | € 97,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 798,85 | |
Ga je overclocken?
Nee
Ik heb al:
Draadloos toetsenbord en muis.
Windows 8
Xbox controllers en ontvanger
Kabels en dergelijke
Mijn vragen zijn:
- Kan het goedkoper met vergelijkbare prestaties?
- Zal dit redelijk stil zijn?
- Gaat het allemaal in de kast passen? Op het eerste gezicht lijkt het van wel, maar ik ben geen expert. Ik heb een pas een paar PC's in elkaar gezet en daarbij had ik ruim altijd voldoende ruimte.
- Hebben jullie nog andere suggesties ter verbetering?