Toon posts:

Goeie racegames?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Wat zijn een beetje goede racegames op dit moment? Wil wel met stuurtje, dus autorace is prettig. Iets met goede graphics, dus betere graphics dan NFS:PU en een goede bestuurbaarheid met het stuur. Iemand?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

hmzz
speel maar 3 racespellen

NFS 3
NFS 4
NAscar 4

NFS 3 is gewoon voor mij nog steeds de beste NFS ooit

NFS 4 speel ik omdat je daar ook damage hebt :)

Nascar 4 speel ik gewoon omdat het voor mij een logische stap is na ook Nascar 1, 2 en 3 gespeeld te hebben :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Collin McRae Rally 2

Verwijderd

Topicstarter
Aha, bedankt, NFS 3,4,5 heb ik, 1 en 2 gehad, maar die beginnen beetje saai te worden allemaal. Maar Colin McRae 2, die lijkt me idd wel wat. Ga hem eens proberen.

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik heb pas een demo van e-racer (rage) gespeeld en was erg onder de indruk (snel en erg mooie graphics).
Weet alleen niet het een stuurtje ondersteund.
Maarja de demo is gratis, dus kijk even zou ik zeggen.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Bartez
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
F1 Racing Cahmpionship van ubisoft is ook leuk, vind ik tenminste, ook gp3 kun je spelen, maar vind ik persoonlijk wat minder

Verwijderd

Collin McRea Rally 2.0
NFS 5 Porche Unleashed (werkt goed met stuur)
Driver 2 (niet met force feedback)
http://www.planet.nl (daar is een games gedeelte waar enkele race-games gecheckt worden)

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Grand Prix Legends *D

Drie jaar oud, maar met alle patches en wijzigingen is dit echt nog steeds een mooi spel. 15 piek bij de Free record shop. Heb het nu een week en ben verslaafd (je kan trouwens ook online racen :9~ )

Verwijderd

Topicstarter
Aha, nog meer goeie spellen, maarruh, driver 2, die is er toch nog niet voor de pc, dacht namelijk alleen voor de playstation. Toch?

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-02 08:29

TDB

Driver 1 & 2
Rally Championship 2000 (of deze met stuur kan weet ik niet, maar met 't toetsenbordje gaat het ook prima !)

PSN: TDBtje

Verwijderd

Driver..

Maar als rasecht racespel.. Colin McRae Rally 2

Verwijderd

Driver 1
(driver 2 heb ik niet)

NFS3.
4 en 5 vond ik niks.(en das mening en dat kunnen jullie niet veranderen)

Ik heb nou al 8 maanden geen race spel gespeeld dus ik kan niet argumenteren.

Let's get it on with the killing!

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Grand Prix 3 vind ik wel goed.. vooral die weerseffecten zijn heel goed gedaan. Ben nu ook es bezig met Sportscar GT.. das ook wel grappig, niet super ofzo hoor.

Grand Prix Legends wil ik ook nog steeds origineel hebben... die is ook wel om aan te raden.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Mystic_Jack
  • Niet online
Goeie racespellen zijn deze voor mij.

Colin McRae Rally 1 en 2, omdat daar perfect mee te rijden is en het ziet er mooi uit, vooral deel 2. Alles in de hoogste resolutie lijkt het net echt.
Pro Rally 2001 is ook een hele mooie, goeie concurrent van Colin McRae Rally 2.

Meer weet ik niet, die mooier zijn dan NFS:PU.

'We're losing touch with ourselves in the technological world, and it is increasingly important to take time out.'

Verwijderd

a2 racer 'strikes again' :+

Verwijderd

GrandTurismo 2
GrandTurismo 3! (Heb de JAP import demo, Fotorealistische auto's opgebouwd uit 5000 polygonen op 60 fps... :9~ )

Helaas wel op de PS2...

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 16:28 schreef Plaguebearer het volgende:

Helaas wel op de PS2...
Dat heeft ons nog nooit tegengehouden..
der komt wel een emulator uit...

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Mercedes Benz Truck Racing

Lekker met 5-tonners raggen, baggeren, en af en toe een mede-trackgebruiker aan de kant douwen :)

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Ga Carmageddon 2 spelen... dat spel is meer dan mensen overhoop rijden... :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

voor het echte racen Colin Mcrae 2, voor de fun doe ik NFS 5 (hoewel ik 3 eigenlijk wel cooler vond, maar deze banen zijn zo mooi :) ) , en zo af en toe GP3, maar dat vind ik toch wel behoorlijk lastig als je alle hulpmidddelen uitschakelt....

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-02 18:36

delorean7

Let's take the Aston toni

F1 Racing Championship, Ubisoft.

Ben alleen nog ff aan het uitzoeken waarom het niet lekker wil draaien op mijn duron 900/256 Mb/Geforce 2 MX op 1026 16 bit en 21 auto's (trouwens 800x600 ook niet lekker met 21 auto's :'( )

• thorretje
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-01 16:58
TOCA2, Ultim@te Race pro, Insane, Pro Rally 2001, Colin mcRae 2.0, Midtown madness 1 en 2

• Snoes
  • Laatst online: 15-02 10:42

Snoes

marcel

Er gaat niets boven GP3. Erug goed spel. Leuk om ff te spelen voordat F1 begint.

Verder is Colin mcRae wel geinig. :)

Verwijderd

Op donderdag 14 juni 2001 16:59 schreef delorean7 het volgende:
F1 Racing Championship, Ubisoft.

Ben alleen nog ff aan het uitzoeken waarom het niet lekker wil draaien op mijn duron 900/256 Mb/Geforce 2 MX op 1026 16 bit en 21 auto's (trouwens 800x600 ook niet lekker met 21 auto's :'( )
Dat spel met dat verschirkkelijk lelijke geluid?! Dat geluid is zooo lelijk dat het echt storend was tijdens het rijden. Onvoorstelbaar waardeloos. De verantwoordlijke voor het geluid was zeker doof ofzo.

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Ben het eens met Erikro, Eracer is een verdacht goed spel.

Ik heb de full hier ook, en dat spel win je niet zo 1,2,3.

Stuurtje weet ik ook niet eigenlijk.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Verwijderd

Rally Championship 2000

En dan offtopic een vraag:
Ik heb NFS1 2 3 4 en 5 en we ik had laatst een Lannetje met 4 mensen, we wilden ff racen omdat we q3 en ut ff beu waren. Maar voor de nieuwe racespellen moet je weer gaan kopieren etc etc als maar 1 iemand het spel heeft. We hadden allemaal NFS3 dus die hebben we maar gekozen.

Ik kreeg misschien op de gok 5fps (tbird900@1000+Gf2mx+256mb) en alles stond op zijn mooist en het was nog steeds kats en kats lelijk (zelfs 1 en 2 zijn 100* mooier)
- Vriend1 kreeg op de gok wel 10 fps maar die had dan ook een p3-1ghz + gf2ultra + 256 133
-Vriend2 Kreeg ook iets van 5 (p3-600+voodoo3-3000+128mb)
-Vriend3 zelfde bak als ik zelfde diafilm
-vriend4 Athlon700 TNT2 128mb nog minder fps.

Dus even mijn vraag hoe kan iedereen hier toch zo content zijn met nf3 :? , ze doen het allemaal soepel bij mij behalve 3. Ze sturen allemaal voor geen meter maar met name 3. :?

Verwijderd

Colin McRae Rally 2.0
Offroad
Stunt GP
Mario Kart :9~

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Op Friday 15 June 2001 04:37 schreef funksngrooves het volgende:
Rally Championship 2000

En dan offtopic een vraag:
Ik heb NFS1 2 3 4 en 5 en we ik had laatst een Lannetje met 4 mensen, we wilden ff racen omdat we q3 en ut ff beu waren. Maar voor de nieuwe racespellen moet je weer gaan kopieren etc etc als maar 1 iemand het spel heeft. We hadden allemaal NFS3 dus die hebben we maar gekozen.

Ik kreeg misschien op de gok 5fps (tbird900@1000+Gf2mx+256mb) en alles stond op zijn mooist en het was nog steeds kats en kats lelijk (zelfs 1 en 2 zijn 100* mooier)
- Vriend1 kreeg op de gok wel 10 fps maar die had dan ook een p3-1ghz + gf2ultra + 256 133
-Vriend2 Kreeg ook iets van 5 (p3-600+voodoo3-3000+128mb)
-Vriend3 zelfde bak als ik zelfde diafilm
-vriend4 Athlon700 TNT2 128mb nog minder fps.

Dus even mijn vraag hoe kan iedereen hier toch zo content zijn met nf3 :? , ze doen het allemaal soepel bij mij behalve 3. Ze sturen allemaal voor geen meter maar met name 3. :?
je moet wel in D3D mode spelen :)

software rendering is idd bagger, bij mij ziet het er prima uit, TB900 256 MB ram en Geforce 256 SDR

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• Marv
Haal voor een paar piekies Dethkarz bij de intertoys/bart smit. Dat is pas een vet racespel! 8-)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Dethkarz, echt een lekker racespel voor weinig geld.

Absolute topper: - Screamer 4x4

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

• Fuelke
  • Laatst online: 21:08

Fuelke

Forza Ferrari

CMR 2
TOCA 2
NFS 3
24H Le Mans, deze laatste omdat het een autoracelegende is en vooral de overgangen dag-avond-nacht-ochtend-dag schitterend zijn!!!

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02-2025
CMR 2 is erg goed vind ik :)

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

gp3 has won the race..

geweldige race game.. met alle patches, updates en tweaksels natuurlijk :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Hoewel...

Stunts.. in DOS... DAT was pas revolutionair...

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 01:53 schreef zaeroks het volgende:
Hoewel...

Stunts.. in DOS... DAT was pas revolutionair...
die was ZEKER tof ja!

Nfs 1 SE vond ik ook zeer goed! NFS 3 vind ik persoonlijk de slechtste nfs, omdat ik de gameplay maar tegen vond vallen.

Verder: GP3. en beste F1 spel ooit vond ik nog altijd F1GP (oftewel: GP1)

• General_Failure
  • Laatst online: 23:06

General_Failure

Vrolijk Pasen!!!

GP3: als je van formule 1 houdt.

Nascar 4: geweldig om met drie auto's naast elkaar door de bochten te scheuren. Ik had nooit gedacht dat ovalracen echt leuk was!

Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.

Verwijderd

Op vrijdag 15 juni 2001 09:30 schreef -=BoKKiE=- het volgende:

[..]

je moet wel in D3D mode spelen :)

software rendering is idd bagger, bij mij ziet het er prima uit, TB900 256 MB ram en Geforce 256 SDR
Hij stond echt op d3d, maar misschien is de Netwerk support wel gewoon klote, we hadden allemaal een diashow en in dia's is iets al snel lelijk. :)

• Marv
Op zaterdag 16 juni 2001 20:49 schreef nognix het volgende:

[..]

Nfs 1 SE vond ik ook zeer goed! NFS 3 vind ik persoonlijk de slechtste nfs, omdat ik de gameplay maar tegen vond vallen.
NFS 3 is juist de beste... samen met NSF 1 SE.... NFS 2, 4 & 5 missen allemaal iets... :)

Pagina: 1