Ik zoek een?
Videokaart om wat games mee te spelen. Hoeft niet op ultra settings ofzo. Indien mijn CPU een grote bottleneck is overweeg ik om nu of in de nabije toekomst ook CPU en dan waarschijnlijk ook Mobo te upgraden.
Wat is je budget?
250€ voor voeding en videokaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Videokaart: SAPPHIRE TRI-X R9 290 4GB GDDR5. In V&A te krijgen voor zo'n 200€.
Voeding: Season M12II evo 520W. Mijn huidige voeding zal waarschijnlijk aan de krappe kant zijn en heeft ook geen 8pin PCI-E connector. Modulair is wel een pluspunt voor mij.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidig systeem: Ik heb mijn kast nagemeten en de kaart zou er net moeten in kunnen. Mijn huidig Mobo heeft een PCI-E 2.0 aansluiting. Voor zover ik begrepen heb is een PCI-E 3.0 kaart backwards compatible en gaat er ook geen snelheidsverlies zijn. Iemand die dit kan verifiëren?
Als mijn CPU een grote bottleneck blijkt te zijn zal ik die in de nabije toekomst ook een upgrade geven samen met mijn mobo. Suggesties hiervoor zijn ook welkom.
Videokaart om wat games mee te spelen. Hoeft niet op ultra settings ofzo. Indien mijn CPU een grote bottleneck is overweeg ik om nu of in de nabije toekomst ook CPU en dan waarschijnlijk ook Mobo te upgraden.
Wat is je budget?
250€ voor voeding en videokaart.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Videokaart: SAPPHIRE TRI-X R9 290 4GB GDDR5. In V&A te krijgen voor zo'n 200€.
Voeding: Season M12II evo 520W. Mijn huidige voeding zal waarschijnlijk aan de krappe kant zijn en heeft ook geen 8pin PCI-E connector. Modulair is wel een pluspunt voor mij.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Mijn huidig systeem: Ik heb mijn kast nagemeten en de kaart zou er net moeten in kunnen. Mijn huidig Mobo heeft een PCI-E 2.0 aansluiting. Voor zover ik begrepen heb is een PCI-E 3.0 kaart backwards compatible en gaat er ook geen snelheidsverlies zijn. Iemand die dit kan verifiëren?
Als mijn CPU een grote bottleneck blijkt te zijn zal ik die in de nabije toekomst ook een upgrade geven samen met mijn mobo. Suggesties hiervoor zijn ook welkom.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X4 955 Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-785GMT-USB3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Elite 334 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair XMS CMX8GX3M2A1333C9 | € 71,65 | € 71,65 |
| 1 | Crucial CT2K4G3ERSLS41339 | € 87,01 | € 87,01 |
| 1 | Samsung SH-S223C Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair CX400W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 158,66 | |