Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Postgressql snapshot terugzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 199 views

• Remko1973
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11 22:39
Hallo,

Binnen een bestaande openerp installatie is een probleem ontstaan met de database. Er is echter nog wel een snapshot beschikbaar met de juiste versie. Mijn gedachte was om dit snapshot terug te plaatsen in de data map echter vanaf dat moment start de postgresql server onder Windows 8.1 niet meer op.

Mijn vraag is of het überhaupt mogelijk is om een snapshot op deze wijze terug te zetten. Of dat er een andere wijze is om de data te redden.

Er zijn geen reguliere backups gemaakt omdat de database circa 20 GB groot is en dit erg veel tijd in beslag nam. Weet het...dat is niet goed ;).

Ik hoor graag van jullie.

[ Voor 4% gewijzigd door Remko1973 op 25-01-2015 12:09 ]

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:17

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ik neem aan dat de tool waarmee je de snapshot hebt gemaakt ook documentatie heeft. Dat zul je toch echt eerst moeten lezen. Daarnaast zal postgress ergens iets loggen als hij niet kan starten. Zonder melding moeten wij ook blijven gokken. Iets meer onderzoek zal je dus zelf eerst moeten doen.

Los daarvan is dit geen programmeer topic en hoort hier dan ook niet thuis. Dit topic ga ik dan ook sluiten. Je kan op de juiste plek een nieuw topic openen, maar dan zul je toch echt meer info moeten geven en zelf zaken uitgeprobeerd hebben.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.