Ik ben op zoek naar een bepaald stukje software en gegoogled wat ik zoek maar krijg geen resultaat.
Ik zoek software die op een server in de achtergrond draait bijv als Windows Service en die continue bepaalde directories op de server scant naar grote afbeeldingen (bijv. *.jpg, *.png etc).
De software moet bijv wanneer een foto een hogere resolutie heeft dan [X] x [X] pixels deze automatisch verkleinen in verhouding. Bijv een afbeelding van 3325 x 2448 automatisch verkleinen naar bijv 1024 x 768 of de verhouding daarvan (bijv max breedte 1024 px)
Heeft iemand een idee of zoiets bestaat?
Heb al gegoogled op:
Ik zoek software die op een server in de achtergrond draait bijv als Windows Service en die continue bepaalde directories op de server scant naar grote afbeeldingen (bijv. *.jpg, *.png etc).
De software moet bijv wanneer een foto een hogere resolutie heeft dan [X] x [X] pixels deze automatisch verkleinen in verhouding. Bijv een afbeelding van 3325 x 2448 automatisch verkleinen naar bijv 1024 x 768 of de verhouding daarvan (bijv max breedte 1024 px)
Heeft iemand een idee of zoiets bestaat?
Heb al gegoogled op:
- auto image resize
- image compressor background service
- auto image processor on server
- image resizer backgound process
- service image resizing on server
- tool for resizing images on server
- etc..
[ Voor 4% gewijzigd door Urk op 25-01-2015 01:12 ]