Beste allen,
Het is alweer enige tijd geleden dat ik mijn huidige videokaart, pricewatch: Sapphire Radeon HD 7850 2GB OC GDDR5, heb gekocht. Helaas spelen de zwaardere spellen niet zo geweldig meer, vooral nu ik op een resolutie van 4660×1080 speel.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Videokaart ter vervanging van mijn huidige. Vooral voor simulators.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Voor mijn huidige gaf ik €230 uit, en ik wil eigenlijk weer rond dat bedrag zitten. Refurbished is geen probleem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen voorkeur, zolang het AMD is. Waarom AMD? Omdat AMD Eyefinity op ongelijke resoluties ondersteunt, in tegenstelling tot nVidia.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Wat ik zelf al vond:
pricewatch: Gigabyte GV-R929OC-4GD, die refurbished €200 kost.
pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X, die refurbished €180 kost.
Alleen daarbij ben ik bang dat die niet gaat passen, aangezien die 305mm lang is, en mijn kast 304mm lang.
Nu vroeg ik me af: Is het überhaupt wel de moeite waard om mijn huidige kaart te vervangen, als in: Zijn de huidige kaarten een grote verbetering ten opzichte van deze?
Alvast bedankt!
Het is alweer enige tijd geleden dat ik mijn huidige videokaart, pricewatch: Sapphire Radeon HD 7850 2GB OC GDDR5, heb gekocht. Helaas spelen de zwaardere spellen niet zo geweldig meer, vooral nu ik op een resolutie van 4660×1080 speel.
Ik zoek een?
Vul hier in welk component/onderdeel je zoekt. Vertel ook waarom je dat onderdeel wil hebben. Wat wil je ermee bereiken?
Videokaart ter vervanging van mijn huidige. Vooral voor simulators.
Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Voor mijn huidige gaf ik €230 uit, en ik wil eigenlijk weer rond dat bedrag zitten. Refurbished is geen probleem.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Wil je een specifiek merk of type? Of sta je open voor alternatieven? Vertel het ons.
Geen voorkeur, zolang het AMD is. Waarom AMD? Omdat AMD Eyefinity op ongelijke resoluties ondersteunt, in tegenstelling tot nVidia.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570K Boxed | € 229,95 | € 229,95 |
| 1 | Asus P8Z77-V LE | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7850 2GB OC GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 73,95 | € 73,95 |
| 1 | Cooler Master CM 690 II Advanced (USB 3.0 version) | € 109,- | € 109,- |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 71,95 | € 71,95 |
| 1 | Sony Optiarc AD-7280S Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair Builder CX600 V2 | € 59,50 | € 59,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 544,35 | |
Wat ik zelf al vond:
pricewatch: Gigabyte GV-R929OC-4GD, die refurbished €200 kost.
pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X, die refurbished €180 kost.
Alleen daarbij ben ik bang dat die niet gaat passen, aangezien die 305mm lang is, en mijn kast 304mm lang.
Nu vroeg ik me af: Is het überhaupt wel de moeite waard om mijn huidige kaart te vervangen, als in: Zijn de huidige kaarten een grote verbetering ten opzichte van deze?
Alvast bedankt!
🠕 This side up