Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bestaat deze 'interactieve flowchart' ?

Pagina: 1
Acties:

• Da_Tonio
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 04-12-2022
Hallo,

Voor een tweede sollicitatiegesprek zou ik een enorm krachtig wapen bij de hand hebben als ik het volgende kan presenteren: Een soort van interactieve flowchart om een productengamma te presenteren. Het gaat om werkgereedschap met wisselstukken die wel op het ene maar niet op het andere passen. Even een poging doen om het te schetsen.

Doel: licht werk, matig werk, zwaar werk.
Motor voor kettingzaag: A, B, C, ...
Zaagbladen: 1, 2, 3, ...
Kettingen: Z, Y, X, ...

- Als de klant een doel aanduid, krijgt hij meteen de geschikte motoren te zien.
- Na selectie van bvb motor C, lichten zaagblad 2 en 3 op. (Of enkel die zaagbladen verschijnen, of anders)
- Na voor zaagblad 2 te kiezen, lichten ketting Z en X op. (Of enkel die kettingen verschijnen, of anders)

Extratje: Met kleuren of omkaderingen werken die onderscheid maken tussen mogelijke keuzes en optimale keuzes.

Ik kan zelf niet scripten, en heb geen tijd om dit te leren. Spijtig, anders had ik met plezier met het uitgebreide aanbod van online tutorials en fora aan de slag gegaan. Nu is mijn prioriteit echter het leren kennen van een catalogus, zoals van mij verwacht wordt.
Wat ik niet vraag, is om dit voor mij te doen. Wel hoop ik een gepast softwareprogramma te vinden om dit zelf te doen.
(Indien niet, voel u vrij dit gat in de markt op te vullen voor woensdag aanstaande. O-) )
Heilig zij diegene die mij verder kan helpen! _/-\o_

Alvast bedankt voor ieder die hier over nadenkt, meedenkt, tijd steekt in dit te lezen, te antwoorden, en zoveel meer en minder.

Da_Tonio