Hallo!
Ik heb een probleem met de aansluiting van een harde schijf.
Ik heb een Imac weetikveelwelkereeks, met een interne harde schijf van 1terra.
Mijn muziekmap is een kleine 800 gig groot.. U voelt hem komen : de Imac stond gewoon te vol, werd langzaam, gaf fouten,...
Er werd dus de beslissing gemaakt om een externe harde schijf aan te kopen voor de muziek, en enkel de muziek. (Een Backup wordt gehouden op een Time Machine 1TB)
Alle muziek is overgezet geweest naar een Seagate 2TB externe harde schijf.
Deze steekt constant in, en wordt dus als standaard schijf gebruikt wanneer Itunes muziek speelt.
Nu krijgen we vaak de melding na het 'ontwaken' uit sluimerstand dat de eHDD verkeerd verwijderd is..
Hierop dient Itunes afgesloten te worden, de HDD los gekoppeld en terug aangekoppeld alvorens de muziek terug afgespeeld kan worden..
Een nogal vervelend probleem..
Valt hier iets aan te doen? Zoja, wat?
Vriendelijke groet,
Wouter
Ik heb een probleem met de aansluiting van een harde schijf.
Ik heb een Imac weetikveelwelkereeks, met een interne harde schijf van 1terra.
Mijn muziekmap is een kleine 800 gig groot.. U voelt hem komen : de Imac stond gewoon te vol, werd langzaam, gaf fouten,...
Er werd dus de beslissing gemaakt om een externe harde schijf aan te kopen voor de muziek, en enkel de muziek. (Een Backup wordt gehouden op een Time Machine 1TB)
Alle muziek is overgezet geweest naar een Seagate 2TB externe harde schijf.
Deze steekt constant in, en wordt dus als standaard schijf gebruikt wanneer Itunes muziek speelt.
Nu krijgen we vaak de melding na het 'ontwaken' uit sluimerstand dat de eHDD verkeerd verwijderd is..
Hierop dient Itunes afgesloten te worden, de HDD los gekoppeld en terug aangekoppeld alvorens de muziek terug afgespeeld kan worden..
Een nogal vervelend probleem..
Valt hier iets aan te doen? Zoja, wat?
Vriendelijke groet,
Wouter