Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Asus N56VZ-S4044V Adapter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Wat/Waarom?
Omdat de stroom adapter van mijn Asus N56VZ-S4044V nog maar slecht contact maakt en bijna (volledig) kapot is wil ik een nieuwe stroom adapter om mijn apparaat op te kunnen laden.

Wat is je budget?
Ik hoop er een te kunnen vinden voor rond de ~50 euro of minder.

Vragen
  1. Zijn de "alles-in-een" adapters aan te raden, of werken deze niet goed?
    ik ben hier namelijk een beetje sceptisch over
  2. Weten jullie een goed model (alles-in-een of specifiek) dat goed samengaat/gemaakt is voor mijn laptop?
Graag te koop bij de mediamarkt in Eindhoven of een andere winkel daar, of te koop bij bol.com.

Raiserfist

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 17:46:
Wat is je budget?
Ik hoop er een te kunnen vinden voor rond de ~50 euro of minder.

Vragen
[list=1]
• Zijn de "alles-in-een" adapters aan te raden, of werken deze niet goed?
ik ben hier namelijk een beetje sceptisch over
Vaak zijn die ronduit slecht. Zo heb ik een poos een aantal autoladers gehad. Uiteindelijk toch maar overgestapt op merkladers. Inmiddels blijf ik ook bij merken als Dell en HP, omdat die doorgaans bij dezelfde opladers blijven waardoor je op een gegeven moment meerdere laders hebt. Zo heb ik ooit op school een Dell lader ergens in een hoekje bewaard. Een jaar lang haalde ik hem elke dag daar vandaan zodat ik geen lader hoefde te slepen. Na het zomerreces was de lader weg :P
• Weten jullie een goed model (alles-in-een of specifiek) dat goed samengaat/gemaakt is voor mijn laptop?
[/list]
Gewoon een mailtje naar bijv. Almedo sturen. Daar haalt mijn leverancier mijn aftermarket spul vandaan als het iets goedkoper moet zijn en het betreft exotische apparatuur. Mijn leverancier is tevreden over die winkel.