gambieter schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:45:
Als je nou eens even pas op de plaats maakt, ipv telkens een klein beetje informatie te posten. Er is nu heel weinig van te maken omdat je heel warrig aan het posten bent.
Begin eens hier:
Het algemeen beleid #quickstart. Dan kun je zien wat er verwacht wordt van je als je een vraag stelt. Geef een volledig overzicht van wat je al gedaan hebt, wat er niet werkt en wat je zelf al gezocht hebt.
Het probleem is dat het niet lukt om de iphone te activeren. Er staat dat de sim vergrendeld is. Een pincode invoeren lult niet omdat de mogelijkheid daartoe niet komt. Als je hem probeert de activeren (taal en wifi al ingevoerd) krijg je na enkele minuten een melding :Uw iphone kan niet worden geactiveerd, omdat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is.Sluit u iphone aan op iTunes voor activering of probeer het over enkele minuten opnieuw.
Dit heb ik zon 30 keer gedaan en het werkt nog steeds niet.
Itunes: krijg meteen een error : De simkaart die in deze iphone is geplaatst is vergrendeld met een pincode, Voer de pincode van uw simkaart in en sluit uw iPhone opnieuw aan op iTunes.
Dit lukt niet omdat je geen mogelijkheid krijgt om een pincode in te voeren.
Wat ik ook geprobeerd heb : op meerdere laptops(itunes) ( van maatje en van mezelf ) geprobeerd. Geen resultaat.
Andere simkaarten geprobeerd, ( die het gewoon doen in een andere iphone ), telkens geeft het toestel aan dat de simkaart vergrendeld is.
verdere info : op het beginscherm staat links boven : sim vergrendeld, bovenaan de tijd. En in het midden een cijfercode : 45 623 9754
Ik hoop jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en dat we samen de oplossing vinden