Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 652345

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://nl.tinypic.com/view.php?pic=28qqerd&s=8#.VMPF7keG9qU

Hallo, dit is de error die ik krijg, ik hoop dat iemand mij kan uitleggen wat ik eraan kan doen zodat ik de iphone kan gaan gebruiken. Ik heb de iphone overgenomen van een maatje. Het toestel is dus niet gestolen of iets, aankoop bewijs is ook aanwezig.

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Staat er toch wat je moet doen? Wat later een keer opnieuw proberen. En anders een nachtje slapen als het vandaag niet meer lukt, en anders naar de winkel.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dit is een afbeelding van gisteren, inmiddels 20 uur later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Ook al via iTunes geprobeerd zoals daar aangegeven word?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan ga je naar een computer en ga je via iTunes. Gewoon de instructies volgen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als ik hem aansluit op de computer komt er niks in beeld, terwijl ik itunes wel op me pc heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:31

Speedmaster

Make my day...

En als je iTunes start, wordt de iPhone dan wel zichtbaar in iTunes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er komt dan te staan : de simkaart in deze iphone is vergrendeld met een pincode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 583798

Dan haal je de simkaart er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

je hebt een ontgrendelingscode voor je scherm maar ook voor je PIN dus let even op welke code je gebruikt. Start je iPhone even opnieuw op en LEES wat er op je scherm staat

EDIT: http://www.appletips.nl/i...an-een-simkaart-wijzigen/

[ Voor 42% gewijzigd door Speedmaster op 24-01-2015 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Als ik de simkaart eruit haal vraagt die meteen om een simkaart te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
dit is ook nog een error MET simkaart : https://fbcdn-sphotos-h-a...e220f3695d671ea100d7ad42f

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

Ontgrendel je scherm, ga naar instellingen - telefoon - simpin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@speedmaster het lukt niet om in de telefoon te komen dus dat kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-05 18:15
Waarom bel je apple support gewoon niet? die kunnen je hier makkelijk mee helpen...

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

Ontgrendelen lukt niet....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@speedmaster nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 583798

Waarom niet? maak anders nog een foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

maatje bellen en zorgen dat met zijn SIM erin toestel ontgrendeld wordt, find my iphone uitgeschakeld is en dat de telefoon is terug gezet naar fabrieksinstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Het is nog zijn oude simkaart die erin zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

Ja, dus zijn er 2 codes voor het toestel. 1 voor het ontgrendelen en 1 voor de SIM PIN.
Zonder deze 2 codes kom je nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Waarom neem je geen contact op met apple? Die kunnen je hier mee helpen

[ Voor 26% gewijzigd door Quadradial op 24-01-2015 18:04 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Die vragen al 4 euro en dan moet ik nog bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
Anoniem: 652345 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:06:
Die vragen al 4 euro en dan moet ik nog bellen
Al is het 10 euro... ;w

Dan Google je er toch lekker op los?

Jij hebt zelf nog helemaal niets gedaan en dan verwacht je van ons dat wij het "effe" voor je maken...
Wij zijn (nog steeds) geen HELPDESK.

I'm out of here... ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hoe kan je nou zeggen dat ik er niks aan heb gedaan, ben de hele dag al bezig.. en als is het 10 euro daar gaat het niet om.. heb geen zin om geld te betalen en dan vervolgens weer half uur in de wachtrij te staan etc. ik verwachten niet dat jullie het ''effe'' oplossen. ik vraag gewoon om wat hulp omdat ik niet veel weet over telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hier een video om het duidelijker te maken :

http://tinypic.com/player...bw0uw%3E&s=8#.VMPXj0eG9qW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
- Zet de iPhone uit (met die slider, iPhone afsluiten)
- Start de iPhone
- Voer de SIM pin-code in
- Probeer te activeren

Lukt dat niet, verbind dan je iPhone met iTunes (terwijl de SIM unlocked is) en probeer via iTunes te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Als je nou eens even pas op de plaats maakt, ipv telkens een klein beetje informatie te posten. Er is nu heel weinig van te maken omdat je heel warrig aan het posten bent.

Begin eens hier: Het algemeen beleid #quickstart. Dan kun je zien wat er verwacht wordt van je als je een vraag stelt. Geef een volledig overzicht van wat je al gedaan hebt, wat er niet werkt en wat je zelf al gezocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
xh3adshotx schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:45:
- Zet de iPhone uit (met die slider, iPhone afsluiten)
- Start de iPhone
- Voer de SIM pin-code in
- Probeer te activeren

Lukt dat niet, verbind dan je iPhone met iTunes (terwijl de SIM unlocked is) en probeer via iTunes te activeren.
Ik krijg de mogelijkheid niet om de pincode in te voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
Anoniem: 652345 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:47:
[...]

Ik krijg de mogelijkheid niet om de pincode in te voeren
Sim-kaart goed geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
Als je dat zeker weet, is een mogelijkheid nog om de iPhone te recoveren via iTunes en het opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-06 07:41
Lijkt de TMF chat van 10 jaar geleden hier...

http://www.igeeksblog.com...iphone-activation-errors/

meerdere mogelijkheden daar, veel succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ik ga het even proberen, bedankt

helaas het werkte niet

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 652345 op 24-01-2015 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 18:45:
Als je nou eens even pas op de plaats maakt, ipv telkens een klein beetje informatie te posten. Er is nu heel weinig van te maken omdat je heel warrig aan het posten bent.

Begin eens hier: Het algemeen beleid #quickstart. Dan kun je zien wat er verwacht wordt van je als je een vraag stelt. Geef een volledig overzicht van wat je al gedaan hebt, wat er niet werkt en wat je zelf al gezocht hebt.
Het probleem is dat het niet lukt om de iphone te activeren. Er staat dat de sim vergrendeld is. Een pincode invoeren lult niet omdat de mogelijkheid daartoe niet komt. Als je hem probeert de activeren (taal en wifi al ingevoerd) krijg je na enkele minuten een melding :Uw iphone kan niet worden geactiveerd, omdat de activeringsserver tijdelijk niet beschikbaar is.Sluit u iphone aan op iTunes voor activering of probeer het over enkele minuten opnieuw.

Dit heb ik zon 30 keer gedaan en het werkt nog steeds niet.

Itunes: krijg meteen een error : De simkaart die in deze iphone is geplaatst is vergrendeld met een pincode, Voer de pincode van uw simkaart in en sluit uw iPhone opnieuw aan op iTunes.

Dit lukt niet omdat je geen mogelijkheid krijgt om een pincode in te voeren.

Wat ik ook geprobeerd heb : op meerdere laptops(itunes) ( van maatje en van mezelf ) geprobeerd. Geen resultaat.

Andere simkaarten geprobeerd, ( die het gewoon doen in een andere iphone ), telkens geeft het toestel aan dat de simkaart vergrendeld is.

verdere info : op het beginscherm staat links boven : sim vergrendeld, bovenaan de tijd. En in het midden een cijfercode : 45 623 9754

Ik hoop jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd en dat we samen de oplossing vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de iphone overgenomen van een maatje.
Het verstandigste is terug gaan naar dat maatje en hem er voor laten zorgen dat de telefoon gebruikt kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
gambieter schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:07:
[...]

Het verstandigste is terug gaan naar dat maatje en hem er voor laten zorgen dat de telefoon gebruikt kan worden :)
We zijn de hele dag al samen om dit probleem op te lossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Dan kan het echt wel eens zo zijn dat je naar een Apple Store zal moeten gaan om hen er naar te laten kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik ga maandag lang bij een apple winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:03
Heb je de sim kaart pincode al eens verwijderd met een ander toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
jeroen3 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 22:09:
Heb je de sim kaart pincode al eens verwijderd met een ander toestel?
Nee, die is gewoon nog hetzelfde :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Ik neem aan, dat jeroen3 bedoelde, dat je dat nu eens zou moeten proberen. Misschien, dat je dan verder in het menu komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:57
dewanafca, de volgende keer graag meteen alle info geven. Verder kun je informatie toevoegen aan je bericht met de "wijzig" knop. Dan hoef je niet steeds meerdere berichten onder elkaar te posten ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Plaats jouw sim kaart in een andere telefoon en zet via die andere telefoon je sim-pin uit. Probeer het daarna nog eens.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Ik heb dit probleem ook eens gehad, destijds met mijn iPhone5.
Het probleem was dat het serienummer van mijn iPhone verkeerd in de activatie server stond en daardoor activatie niet lukte.

Via apple support heb ik dit toen opgelost. Het duurde een dag voordat het serienummer aanpassen doorgevoerd was in de activatie servers.

Later bleek dat de oorzaak een telefoon swap was. De iPhone5 heeft een fragiel aan/uit knopje bovenop. Deze was gebroken. Bij de geniusbar heb ik toen mijn iphone gewisseld voor een nieuwe en die genius heeft het serienummer dus verkeerd overgetypt.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb een aantal dingen geprobeerd, onder andere iets met een DFU. Hierdoor kan ik hem nu wel activeren met de icloud die ik eerder heb gebruikt op de telefoon. Het toestel heeft 10 maanden in de kast gelegen omdat ik een samsung ging gebruiken. Anyway, het probleem is dus dat ik het wachtwoord van mijn icloud niet meer weet, en de geheime vraag ook niet. Het is dus ook niet mogelijk om dat die icloud terug te krijgen. Maar de enigste manier (zover ik weet) is de iphone activeren met die icloud, maar dat is dus niet meer mogelijk :(... weet iemand wat ik kan doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
fsfikke schreef op zondag 25 januari 2015 @ 02:10:
Plaats jouw sim kaart in een andere telefoon en zet via die andere telefoon je sim-pin uit. Probeer het daarna nog eens.
Dit heeft niet geholpen helaas, toch bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:03
Anoniem: 652345 schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 20:52:
Ik ga maandag lang bij een apple winkel
Neem het aankoopbewijs mee. Inclusief eventuele andere documenten die kunnen aantonen dat het jouw apple account is. Je credit card bijvoorbeeld.

Geen idee of ze dit ook in de winkel oplossen, maar ze zouden er op zijn minst meer van moeten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster

Speedmaster

Make my day...

Anoniem: 652345 schreef op zondag 25 januari 2015 @ 20:54:
Ik heb een aantal dingen geprobeerd, onder andere iets met een DFU. Hierdoor kan ik hem nu wel activeren met de icloud die ik eerder heb gebruikt op de telefoon. Het toestel heeft 10 maanden in de kast gelegen omdat ik een samsung ging gebruiken. Anyway, het probleem is dus dat ik het wachtwoord van mijn icloud niet meer weet, en de geheime vraag ook niet. Het is dus ook niet mogelijk om dat die icloud terug te krijgen. Maar de enigste manier (zover ik weet) is de iphone activeren met die icloud, maar dat is dus niet meer mogelijk :(... weet iemand wat ik kan doen ?
Je kan toch ook via de gekoppelde e-mail de verificatie doen......https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Speedmaster schreef op zondag 25 januari 2015 @ 23:18:
[...]

Je kan toch ook via de gekoppelde e-mail de verificatie doen......https://iforgot.apple.com/password/verify/appleid
Heb zo tentamen op school, als thuis ben ga ik dat gelijk proberen. Bedankt alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb gister gebeld met de apple service, aankoopbewijs en bon gemaild.. nu moet ik 2 dagen wachten dan krijg ik een mail of het gelukt is of niet. Iedereen bedankt, topic kan gesloten worden
Pagina: 1