V&A Categorie internet services

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:18

Q-bone

Dusss...

Topicstarter
Is het een idee om een categorie toe te voegen welke het doorverkopen van vps's, dedicated servers, webspace en of cloud services etc. toe staat?

Zelf kan ik momenteel niet echt een lekkere plek vinden binnen v&a waar ik iemand blij kan maken met mijn ongebruikte vps.

Ik denk dat er best wel wat tweakers zijn met meedere van dit soort zaken, uiteraard als Tweakers en Nederlanders maken we graag gebruik van mooie aanbiedingen voor internet services waar we later geen nut meer voor hebben.

Wat mij aangaat zouden hier bijvoorbeeld ook de kortingscodes van versio, logitech, dell etc. aangeboden kunnen worden.

Deze sectie is nadrukkelijk geen commercieel ding waar bedrijven hun digitale waar kunnen uitstallen, maar juist voor de tweakers die altijd voor een duppie op de digitale eerste rij willen zitten.

Reacties welkom!

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:13

Mimiix

Professioneel Prutser

Ik zie er ook wel wat in. Zelf heb ik thuis twee servers staan die ik niet helemaal gebruik. Daar kan ik iemand anders allicht mee blij maken

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Ik denk dat als Tweakers zelf hun thuis server als VPS gaan aanbieden dit een verzameling van klachten gaat worden van tweakers die 99,99% uptime, snelheid en service verwachten etc. dus particulieren die VPS diensten aanbieden, of hosting enz zie ik zelf niet echt zitten ;)
Verder weet ik niet of je je hosting bij een derde partij mag doorverkopen, je VPS van Transip bijv. dus als dit erbij komt zal er wel een gigantische disclaimer bij moeten komen van de verkopers waarin de exacte details staan zoals uptime en wat bij persoonlijke omstandigheden.

Fixing things to the breaking point...