Toon posts:

MSI videokaart hapert uit het niets.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Holla!

Ik heb al een tijdje een MSI gtx 760 videokaart. Hij heeft altijd goed gewerkt tot vandaag. Uit het niets heb ik bij games die ik altijd speel enorme lag, waardoor ze niet meer speelbaar zijn. Ik heb 2 Programma's om temperaturen etc bij te houden, maar hier komt iets heel vreemds uit. Ik speel ineens met een hele lage fps, en de temperatuur blijft tussen de 25 en 27 graden bij beide programma´s. Ik heb de videokaart inmiddels opnieuw erin gezet. Systeemherstel uitgevoerd, clean install over de driver. Als ik vlakbij de videokaart voel, voel ik ook alleen maar koude lucht.

Heeft iemand enig idee wat er mis mee is. Ik heb geen flauw idee meer.

Dit is een meting tijdens battlefield 4 bijvoorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://i61.tinypic.com/2dgpafm.png

Bvd :D

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2015 15:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist heb ik opnieuw het stuurprogramma geinstalleerd. Hierna bleef hij hetzelfde doen. Toen ik dit stuurprogramma weer geupdate had, Kreeg ik een nieuw probleem. De fps was weer in orde, maar na een paar seconden in de game loopt de hele pc vast en kan ik niks meer doen. Heel vreemd dit allemaal :|

• Sp3ci3s8472
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 09:44

Sp3ci3s8472

@ 12 graden...

Mijn ogen zijn erg goed, maar dat plaatje is wel heel erg klein :P.

Probeer nog eens de driver opnieuw te instaleren nadat je hem uninstalled met DDU. Kan zijn dat je cpu temps te hoog worden en die gaat throtlen?
Kan geen kwaad om ook even de rest van je specs te posten, daarbij ook merk voeding enzo.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie.

Het plaatje is inderdaad erg klein, was een foutje, sorry :)
Ik dacht dat de specs niet relevant waren aangezien het systeem altijd perfect heeft gewerkt.

Uiteindelijk is het verholpen met DDU, bedankt voor de tip. Ik had er nog nooit van gehoord, maar ga hem zeker bewaren.

Superbedankt _/-\o_