Acer Predator XR341CK 34

Pagina: 1
Acties:

• BTU_Natas
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-01 18:45

BTU_Natas

Superior dutchie

Topicstarter
De bron..

http://www.tftcentral.co.uk/news_archive/32.htm#acer_xr341ck

Veel woorden zijn er niet nodig voor deze natte droom...

Verwacht een asus swift in de v&a als deze te koop staat!

Wat een specs!!!

• thijshors
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-11-2025
Dit gaat echt het begin van de toekomst worden denk ik. Retina resoluties etc. zijn leuk, maar een 16:9 verhouding blijft voor gamen niet echt een diepe ervaring. Met 21:9 voor je neus waan je je echt in een andere wereld.

Moeten toch nog even wachten met de release in Q2, maar ik zet alvast wat geld opzij.. (=

• killer2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 30-01 21:58
Hij staat al op amazon
Naam is de Acer x34, zowel g-sync als Free sync versies ....

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 11:05
thijshors schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 16:21:
Dit gaat echt het begin van de toekomst worden denk ik.
Tenzij VR echt doorbreekt en iedereen over 5 jaar met een OR opzit :+
Maar is dit een TN of IPS paneel? Kon het in de link niet zo snel vinden...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• killer2
ED-Backlight, Lautsprecher (2x 7W), NVIDIA G-Sync (ab 30Hz), flicker-free, Slim-Bezel, gebogen (curved)
IPS Panel
NVIDIA G-Sync (ab 30Hz
Lautsprecher (2x 7W)

• Hafermaut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07:24
Op de Nederlandse Acer website staat de "XR"-serie aangekondigd: http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/series/xr

Maar als je door klikt naar de modellen staat hij er nog niet tussen - zal toch niet lang meer duren dan?
Ik was van plan een van de andere goede 3440x1440 curved-modellen aan te schaffen (Dell, Samsung, LG) maar ik ga toch even hierop wachten denk ik.

Edit:
Beetje late edit, maar vond een hele nieuwe post nog even onnodig. Nu gevonden bij Coolblue en Azerty, nog niet bij een andere Nederlandse (web)shop. Coolblue durft niets te zeggen over de datum maar zou eventueel september kunnen worden.

Gelukkig iets minder dan €1200,- :+

Coolblue
Azerty

[ Voor 39% gewijzigd door Hafermaut op 07-07-2015 12:14 ]

• killer2
Ja ik wil hem ook graag maar hij is wel een beetje duur ca 1200, krijg vandaag mijn Dell curved binnen, die eerst maar eens bekijken :)
Hafermaut schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:09:
Op de Nederlandse Acer website staat de "XR"-serie aangekondigd: http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/series/xr

Maar als je door klikt naar de modellen staat hij er nog niet tussen - zal toch niet lang meer duren dan?
Ik was van plan een van de andere goede 3440x1440 curved-modellen aan te schaffen (Dell, Samsung, LG) maar ik ga toch even hierop wachten denk ik.

Verwijderd

ChojinZ schreef op maandag 06 juli 2015 @ 14:59:
[...]

Tenzij VR echt doorbreekt en iedereen over 5 jaar met een OR opzit :+
Maar is dit een TN of IPS paneel? Kon het in de link niet zo snel vinden...
PVA volgens mij.

Ik baal ervan dat hij curved is....want ik was op zoek naar een 27"+ 144hz PVA scherm :( .

• Hafermaut
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 13:00:
[...]

PVA volgens mij.

Ik baal ervan dat hij curved is....want ik was op zoek naar een 27"+ 144hz PVA scherm :( .
IPS :)

Eerste review verschenen op TFTCentral.

Ik vind de diepte van 31cm van de stand wel een serieus minpunt (zo diep is mijn bureau nu ook weer niet). Hij komt dus minimaal 10cm van de muur af te staan. Maar, geen dealbreaker.

Verder vind ik de resultaten wat betreft response time, lag en de prestaties van FreeSync positief, maar niet overwacht. Niet het laagste dat je kunt halen, maar absoluut voldoende.

Maar de prijs hè...

• killer2
Dan gebruik je toch de VESA oplossing dan heb je de voet niet meer nodig... :)
Hafermaut schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:44:
[...]

Ik vind de diepte van 31cm van de stand wel een serieus minpunt (zo diep is mijn bureau nu ook weer niet). Hij komt dus minimaal 10cm van de muur af te staan. Maar, geen dealbreaker.

Verder vind ik de resultaten wat betreft response time, lag en de prestaties van FreeSync positief, maar niet overwacht. Niet het laagste dat je kunt halen, maar absoluut voldoende.

Maar de prijs hè...

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-01 11:05
Hafermaut schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:44:
[...]

Maar de prijs hè...
Mmm.... :| Die frameskipping bug is wel een slechte zaak. Als ze dat niet oplossen word het voor veel gamers een no-go...

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

• Hafermaut
ChojinZ schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:20:
[...]
Mmm.... :| Die frameskipping bug is wel een slechte zaak. Als ze dat niet oplossen word het voor veel gamers een no-go...
Ik vermoed dat voor veel Nvidia-kaart eigenaren deze versie sowieso niet op één staat. Wellicht dat ze het op weten te lossen bij de G-Sync versie.

En VESA kan natuulijk altijd, maar ik heb mijn monitoren liever staan 8)7
Pagina: 1