Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-08 11:53
Hallo iedereen,

Adinias hier.

Ik heb net een virus weg weten te krijgen door Windows 8.1 te installeren, maar keek net naar Lenovo Drivers en zag daar staan dat de drivers van de Lenovo B5400 modellen ook met de Lenovo M5400 modellen EN de Lenovo M5400 touch modellen zijn.

Toen ging ik de Lenovo M5400 touch eens researchen, en ik zag het volgende:

Precies hetzelfde model laptop als de B5400, wordt alleen niet in Nederland verkocht maar wordt wel met touch screen geleverd of in een Wit-grijzige kleur..

Daarbij dacht ik: 'Als het hetzelfde model is met een klein beetje een andere naam, kan ik dan niet zo'n touch screen in mijn B5400 model plaatsen?'

Ik zocht net wel, maar weet zou gauw geen websites uit mijn hoofd die aparte laptopbeeldschermen verkopen. Want anders zou ik graag zo'n touch screen in mijn B5400 monteren. Vooral omdat dat bij strategiegames, sommige Windows Store apps en op zich gewoon met Windows 8.1 geweldig zou passen.

Mijn vraag is dan: Weet iemand waar ik misschien dat beeldscherm van de M5400 kan kopen?
Of is hij überhaupt nog niet te koop bij speciale winkels? Hoe zit dit met de garantie van mijn laptop? Verloopt hij dan?

Alvast bedankt.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."