Aankoopadvies snel AP

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TostiTostelli
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-05-2021
Alvast bedankt voor het advies!

Ik zoek een Access point.
Wil volle snelheid halen op wifi (router is een fritzbox die geen 5ghz wifi signaal zend) dus volle snelheid glasvezel word niet gehaald op wifi. Wil AP er aan hangen en volle snelheid wifi opzetten. Ook moet de AP 1 bedrade verbinding kunnen doorgeven. Minimale wifi snelheid: 1Gbps

Wat is je budget?
max 200

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren? Niet echt
geen merkvoorkeur. al zat ik wel te kijken naar een AVM FRITZ! WLAN Repeater 1750E Edition International. Ik weet alleen niet of deze aan alle wensen voldoet.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Glasvezel, Fritzbox 7360 in meterkast --> kabel naar achterkant huis waar de AP moet komen, en waar de pc staat voor bedrade ingang/uitgang. Wifi gebruik door smartphone en home entertainment system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibautb
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-07-2024
Dit topic is eigenlijk verkeerd geplaatst, zal nog wel herplaatst worden door een mod maar nu even bij het onderwerp:

pricewatch: Ubiquiti UniFi AP Pro - 802.11 a/b/g/n - Dual-Band

Heel klein beetje over het budget, maar wel een hele goede, voor snel internet.... Maar eigenlijk zou je ook een gewone simpele kunnen hebben hoor. zoals deze: http://tweakers.net/produ...0211-b-g-n-24-ghz-20-dbm/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TostiTostelli
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 28-05-2021
Bedankt voor de suggesties! Ik ga er even naar kijken.
Echter denk ik wel dat dit topic goed geplaatst is, aangezien ik hier naartoe verwezen ben.
Zie: Aankoopadvies topics naar CAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:39
Je hebt een access-point nodig die N of AC snelheid beidt. Een repeater is niet het product dat je zoekt.