Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop aanschaffen voor ICT Studie, advies gevraagd.

Pagina: 1
Acties:

• Kavisho
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-10 12:21
Wat ga je met je laptop doen?
Ik wil het voornamelijk gaan gebruiken voor mijn ICT studie. HTML, CSS en PHP binnen IWP

[i]Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?
Ik heb begrepen dat ik behalve verslagen moet maken ook aan de gang ga met HTML, CSS en PHP binnen IWP.

Wat is je budget?
1200

[i]Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 1200

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik wil graag een mobiel device hebben.

[i]Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren.
Ik zat te kijken naar de Surface Pro 3 met een i5 of i7 processor.

[i]Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.
Vanwege het feit dat het een deeltijd studie is, wilde ik een laptop/hybride laptop, die ik ook kan meenemen op mijn werk, en als het rustig is, kan gebruiken. Dan is het niet handig als ik met 17 inch laptop aan kom zetten. Ik zat dus te kijken naar de Surface Pro 3, maar ik sta volledig open voor altenatieven.
Ik heb thuis nog een grotere laptop staan, een Dell met een i5 processor en 4GB intern geheugen.

Alvast bedankt voor het meedenken!

[ Voor 9% gewijzigd door Kavisho op 24-01-2015 12:26 ]

• M.amakran
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-12-2024
Voor dat geld kan je veel meer.

Kijk eens naar deze.
http://www.paradigit.nl/a...4tx/80035090/details.aspx
(heb je nog 200 +- over voor een eventuele SSD.)

Binnenkort komt Mediamarkt weer met btw vrije dagen denk dat dat het beste moment is op je slag te slaan.

• Kavisho
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-10 12:21
Ja, daar zit ook op te wachten, en dan het liefst een makkelijk meeneembaar model.