Beste Tweakers. Ik zoek de beste performance van de processor, moederbord en gpu gecombineerd voor 520 euro. processor koeling heb ik al. Ik zoek de allerbeste kwaliteit van deze 3 componenten gecombineerd.
Ik zoek een?
Processor, moederbord en een gpu.
Wat is je budget?
520 euro. Dit mag natuurlijk zeker er onder liggen. Maar niet veel er boven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb het liefst een intel processor, ook een GTX videocard zou helpen. Natuurlijk sta ik open voor alternatieven
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is voor een Game-omgeving, ook doe ik er videobewerking mee. Alleen videobewerking hoeft niet extreem 100% soepel te gaan.
--- Het liefst gewoon een ATX moederbord ---
Edit: Ik gebruik de Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU als RAM geheugen.
Als laatste: Ik kan eventueel overklokken, maar liever niet. Als dit een veel grotere prestatie oplevert, doe het er maar bij
~Timon
Ik zoek een?
Processor, moederbord en een gpu.
Wat is je budget?
520 euro. Dit mag natuurlijk zeker er onder liggen. Maar niet veel er boven.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb het liefst een intel processor, ook een GTX videocard zou helpen. Natuurlijk sta ik open voor alternatieven
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het is voor een Game-omgeving, ook doe ik er videobewerking mee. Alleen videobewerking hoeft niet extreem 100% soepel te gaan.
--- Het liefst gewoon een ATX moederbord ---
Edit: Ik gebruik de Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU als RAM geheugen.
Als laatste: Ik kan eventueel overklokken, maar liever niet. Als dit een veel grotere prestatie oplevert, doe het er maar bij
~Timon
[ Voor 11% gewijzigd door AFCA_Timon op 23-01-2015 23:16 ]
I may not be the best, but I'm defenitely not like the rest!