Toon posts:

Foto papier HP930c

Pagina: 1
Acties:
  • 128 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Weet er toevallig iemand goed foto papier voor een HP930c :? Ik heb tot nu toe HP Premium Photo Paper gebruikt om foto's af te drukken en krijg gewoon een super-strak afdruk :9~ , alleen ik vind fl.25,= voor maar 15 vellen een beetje aan de dure kant :'( . Mijn vader heeft een HP840c en daar heb ik een keertje met een of ander wazig merk foto papier geprobeert een foto af te drukken maar dat papier absorbeerde de inkt niet goed :( . Weet er iemand, of heeft er iemand een goede ervaring met een alternatief voor dat dure HP foto-papier :? :)

GrEeTz... Roy

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14:11

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Kom achter je pjoeter vandaan en bezoek eens de betere boekenzaak! :P

Zoals Bruna.

Whatever.

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 14 juni 2001 15:28 schreef meendering het volgende:
Kom achter je pjoeter vandaag en bezoek eens de betere boekenzaak! :P

Zoals Bruna.
Als iemand nou weet welk merk en type papier ik (bij de bruna) kan halen dan doe ik dat morgen gelijk als ik toch naar de winkels ga >:)

• Roy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:39

Roy

Hobbies?

Ik heb ook al verschillende merken fotopapier geprobeerd, maar die van HP drogen het beste en de inkt loopt niet uit.
Maar misschien kun je in plaats van Premium, gewoon photo paper nemen.

Inderdaad...

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 15 juni 2001 10:43 schreef Roy het volgende:
Ik heb ook al verschillende merken fotopapier geprobeerd, maar die van HP drogen het beste en de inkt loopt niet uit.
Maar misschien kun je in plaats van Premium, gewoon photo paper nemen.
Ik ben helemaal geen figuur wat per definitie merk wil hebben... maar in dit geval kan je inderdaad beter wel voor de originele vellen van HP gaan en de originele inktpatronen. Die 2 zijn op elkaar afgestemd voor het beste resultaat.
Mogelijk kan je ook wel andere goede combinaties op de markt vinden, maar die zou ik je niet kunnen aanwijzen.

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:46

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Dixons heeft veel eigen merken papier, zeker veel goedkoper als origineel

/dev/null

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op vrijdag 15 juni 2001 20:54 schreef I_Stealth_I het volgende:
Dixons heeft veel eigen merken papier, zeker veel goedkoper als origineel
Dixons en goedkoper? Dat kan niet :+

[serieusmode]
Je kan best gelijk hebben... op meerdere plekken kan je goedkoper fotopapier kopen. Maar mijn ervaring heeft geleerd dat je daar toch enorm mazzel mee moet hebben. HP-fotopapier is goed, die andere merken zijn in combinatie met HP's met HP-inkt toch vaak een probleempje. Zoals al eerder gezegd: uitlopen van kleuren, soms ook SAMENtrekken van kleuren (had ik een keer; zwart vlak werden ineens allemaal zwarte vlekjes met stukjes wit ertussenin; de inkt hechtte niet goed) en de droogtijd is vaak wat tot veel langer...

Verwijderd

123inkt.nl

In ieder geval goedkoop... en is het niks dan is het niks...

Verwijderd

Bij Funprice verkopen we Wecare Glossy Photo Paper, 170 grams, 1 kant gecoat papier.
In mn eigen 930C werkt dit papier perfect, echt een aanradrer

Verwijderd

Is Funprice trouwens ter ziele aan het gaan? Als je de website raadpleegt is het assortiment al bijna een jaar niet noemenswaardig veranderd en de magazijn- en gewone aanbiedingen zijn sinds augustus 2000 hetzelfde!?

Verwijderd

Ik gebruik nu al een tijdje Kodak Premium Picture Paper, is niet heel erg zwaar ( 220 gram/m2) maar kostte bij Dynabyte (jaja) een gulden per vel, per pak van 15 vellen uiteraard. Glimt echt enorm en print mooier dan wat ik tot nu toe gezien heb. Proberen waard.

Verwijderd

Op zaterdag 16 juni 2001 01:11 schreef okidokie het volgende:
Is Funprice trouwens ter ziele aan het gaan? Als je de website raadpleegt is het assortiment al bijna een jaar niet noemenswaardig veranderd en de magazijn- en gewone aanbiedingen zijn sinds augustus 2000 hetzelfde!?
Magazijn aanbiedingen worden niet meer gedaan, met de wat oudere produkten worden nu andere dingen gedaan.
Aanbiedingen veranderen zeker wel.
Het assortiment verandert gewoon als er nieuwe dingen zijn, en is zeker wel verandert

Verwijderd

/me scoort zijn fotopapier altijd op computerbeurzen voor een zacht prijsje.
Ik heb alleen de verpakking weggegooid met mijn domme kop, dus het merk moet ik je ff schuldig blijven. Ik zal ff kijken, of ik de factuur nog kan vinden, want ze hadden ook een online winkeltje.

Verwijderd

xerox heeft ook goed papier voor een goede prijs... ik zou maar eens gaan shoppen bij office centre ofzo .. :)

geweldige zaak ...
Pagina: 1