Goedenavond, tweakers.
Ik ben voor mijn vader opzoek naar een nieuwe telefoon (smartphone) Hij heeft nu de xcover 2 maar daar zitten nog al veel na delen aan. zoals dat je maar 800mb aan apps kan installeren. Dus :
Ik zoek een?
Smartphone die spat waterdicht is (Dompel waterdicht hoeft niet) en stoot vast
Wat is je budget?
Rond de 200 a 250 Mag ook iets hoger zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hij is hovenier dus is vaak buiten en heeft met zand te maken. Maar een redelijke foto maken is nooit verkeerd.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben zelf natuurlijk al op zoek gegaan in de pricewatch en daar kwamen de Moto g en een van de Cat telefoons aardig naar voren. De sony z was ook een optie alleen die is niet zo heel kras en stoot vast volgens mij.
Cat B15 Aluminium, ZwartMotorola Moto G (4G) 8GB Zwart
Als jullie nog andere suggesties hebben... Graag !
Welke vragen heb je hier nog over?
Nee Nog niet
Veder alvast Bedankt
Ik ben voor mijn vader opzoek naar een nieuwe telefoon (smartphone) Hij heeft nu de xcover 2 maar daar zitten nog al veel na delen aan. zoals dat je maar 800mb aan apps kan installeren. Dus :
Ik zoek een?
Smartphone die spat waterdicht is (Dompel waterdicht hoeft niet) en stoot vast
Wat is je budget?
Rond de 200 a 250 Mag ook iets hoger zijn
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Hij is hovenier dus is vaak buiten en heeft met zand te maken. Maar een redelijke foto maken is nooit verkeerd.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik ben zelf natuurlijk al op zoek gegaan in de pricewatch en daar kwamen de Moto g en een van de Cat telefoons aardig naar voren. De sony z was ook een optie alleen die is niet zo heel kras en stoot vast volgens mij.
Cat B15 Aluminium, ZwartMotorola Moto G (4G) 8GB Zwart
Als jullie nog andere suggesties hebben... Graag !
Welke vragen heb je hier nog over?
Nee Nog niet
Veder alvast Bedankt
[ Voor 29% gewijzigd door Nder op 23-01-2015 19:33 ]