Zojuist beschikbaar de rts grey goo!
Graag jullie bevindingen
Graag jullie bevindingen
MuziekLiefhebbert
Bedankt voor je bevindingen! Kun je aangeven met wat voor hardware je speelt en hoe het draait?oldsmelly schreef op zondag 25 januari 2015 @ 09:30:
Gisteren gekocht, nog maar heel even gespeeld maar is veelbelovend...
De 3 rassen zijn zeer verschillend en ik ga ze op het gemak eens bestuderen en uitproberen.
Ben best een fanatiek RTS speler (SC, AOE en de hele CC reeks vanaf Dune helemaal grijs gespeeld) maar dit best even wennen ....![]()
Keep U all Posted
Verwijderd
Niet hem maar mijn hardware is op dit moment:Trishul schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:21:
[...]
Bedankt voor je bevindingen! Kun je aangeven met wat voor hardware je speelt en hoe het draait?
Bedankt! Mijn setup is wel iets minder:Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:34:
[...]
Niet hem maar mijn hardware is op dit moment:
i5-2500K op 4.2Ghz.
8GB DDR3 RAM.
GTX560Ti 512MB.
Kreeg rond de 33FPS op 1680x1050, vind ik zat voor games zoals RTS. Krijg binnenkort een R9 290 dus we zullen zien.
MuziekLiefhebbert
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Idd de prijs is wat mij ook tegenhield, Ik heb zo een russian steamgift gekocht voor 17 euro op kinguin en geactiveerd via VPN...g0tanks schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:43:
Ziet er zeker interessant uit. Veel recensies vergelijken het met C&C wat in mijn ogen erg positief is. Op dit moment nog een beetje prijzig, maar ik ga het zeker in de gaten houden.
misschien de beginpost even mooi invullen met info?jeroni1976 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:26:
Zojuist beschikbaar de rts grey goo!
Graag jullie bevindingen
[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-01-2015 11:42 ]
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
[ Voor 19% gewijzigd door Mutatie op 14-02-2015 00:35 ]
de looks zijn dik in orde, cinematics ook al erger ik me wel een beeje aan het uberdikke australische accent van de beta.Mr_Knight schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:27:
Vind hem ook nog niet echt geweldig. Pakte me niet direct zoals C&C Generals of C&C 3 dat wel deden. Wel gave cinematics.
Slechte AI die niet veel zou doen en alleen maar vanaf één kant aanvaltThedark230 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:46:
ik heb deze game van het weekend net gehaald.
Het brengt me weer terug naar de goeie ouwe tijd van C&C.
Al is het wel wennen met het binnen halen van de resources.
Wat voor problemen zouden er zijn met de Skirmish?
Verwijderd
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Klopt, dat vond ik ook jammer. Twilight map op Generals was altijd geweldig! Vind de campaign wel erg leuk om te doen. Hoeveel uur had je hem uitgespeeld?g0tanks schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:46:
Ik heb de campaign uitgespeeld en een paar potjes online gedaan, maar helaas kon het spel mij niet voor langere tijd boeien zoals de C&C spellen. Vooral jammer dat er geen maps zijn voor meer dan vier spelers.
Ik heb het bidden opgegeven
Merci voor de tip!FlyEragon schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:51:
Dit spel is het toch wel waard om nu in de humble bundle aan te schaffen. Ik dacht ik vermeld het even.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq