[PC] Grey Goo

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Zojuist beschikbaar de rts grey goo!
Graag jullie bevindingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20
Hmm, een Petroglyph RTS. Ik had er nog niet van gehoord - ben iets meer gefocussed op console releases - maar dit zou wel eens het proberen waard kunnen zijn. Ik ben wel een beetje huiverig dat ze het willens en wetens net iets te onconventioneel hebben gemaakt. Dat hebben ze in mindere mate bij Universe at War: Earth Assault ook gedaan. Nu vond ik dat best een aardig RTS - ik heb vooral met de Novus factie best wat lol gehad - maar ik heb het toch niet erg lang gespeeld en ik heb er ook nooit meer naar terug gepakt. Ik hoop voor ze dat eigenzinnige stijl deze keer net iets beter uitpakt en meer mensen aantrekt dan afschrikt. Oh en sowieso +1 voor de sound track, want Frank Keplecki :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Ziet er interessant uit. Alleen wel erg prijzig. Ik vraag me af of het wel genoeg biedt voor die prijs (maar 8 skirmish mappen bijvoorbeeld) De recensies op steam zijn wel positief.

Ik wacht nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02:48
Ik ga deze zeker kopen, alleen al om de ontwikkelaars te steunen. We need moar traditional rts games.
De drie facties zien er ook vrij verschillend uit. Helaas ga ik dan wel gokken of mn videokaart het aan kan, er zit namelijk nog een HD6750 in mn pc... Wat dus onder de minimum requirements is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:42
Gisteren gekocht, nog maar heel even gespeeld maar is veelbelovend...
De 3 rassen zijn zeer verschillend en ik ga ze op het gemak eens bestuderen en uitproberen.
Ben best een fanatiek RTS speler (SC, AOE en de hele CC reeks vanaf Dune helemaal grijs gespeeld) maar dit best even wennen .... ;)

Keep U all Posted

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
oldsmelly schreef op zondag 25 januari 2015 @ 09:30:
Gisteren gekocht, nog maar heel even gespeeld maar is veelbelovend...
De 3 rassen zijn zeer verschillend en ik ga ze op het gemak eens bestuderen en uitproberen.
Ben best een fanatiek RTS speler (SC, AOE en de hele CC reeks vanaf Dune helemaal grijs gespeeld) maar dit best even wennen .... ;)

Keep U all Posted
Bedankt voor je bevindingen! Kun je aangeven met wat voor hardware je speelt en hoe het draait?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:21:
[...]

Bedankt voor je bevindingen! Kun je aangeven met wat voor hardware je speelt en hoe het draait?
Niet hem maar mijn hardware is op dit moment:

i5-2500K op 4.2Ghz.
8GB DDR3 RAM.
GTX560Ti 512MB.

Kreeg rond de 33FPS op 1680x1050, vind ik zat voor games zoals RTS. Krijg binnenkort een R9 290 dus we zullen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Verwijderd schreef op zondag 25 januari 2015 @ 17:34:
[...]

Niet hem maar mijn hardware is op dit moment:

i5-2500K op 4.2Ghz.
8GB DDR3 RAM.
GTX560Ti 512MB.

Kreeg rond de 33FPS op 1680x1050, vind ik zat voor games zoals RTS. Krijg binnenkort een R9 290 dus we zullen zien.
Bedankt! Mijn setup is wel iets minder:

i7-860 @ 3.7Ghz
12GB DDR3 ram
HD6750 1GB

Ik game op een 1080p monitor, dus ik denk dat ik dan niet zo ver zal komen met deze videokaart. Supreme Commander kon ik makkelijk op high spelen, maar dat is dan ook een game uit 2007. Nog even afwachten op meer reacties dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oldsmelly
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:42
I7 -3930K @ 3.20 Ghz
32 GB Ram
Windows 8.1
GTX680 2GB
144 Hz monitor
Alles op full

FPS per sec geen idee (fraps ?) maar het spel draait vloeiend

MuziekLiefhebbert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
i5 2400k @ 3,4 Ghz
16 GB Ram
Windows 8.1
GTX 760
1080p ultra settings

Alles vlotjes!

Game is echt TOP.
Ik had eigenlijk een beetje een afkeer gekregen van het RTS genre door SC2.
Ik suck nl in Micro en mn APM ligt maar rond de 90 dus ik kan geen enkele game online winnen :D
Heb wel erg genoten van de canpaign in SC 2.
Deze game is zo echt meer "the thinking man" RTS zonder micro en ik geniet er echt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:06

g0tanks

Moderator CSA
Ziet er zeker interessant uit. Veel recensies vergelijken het met C&C wat in mijn ogen erg positief is. Op dit moment nog een beetje prijzig, maar ik ga het zeker in de gaten houden. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beve
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-03 12:51
g0tanks schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:43:
Ziet er zeker interessant uit. Veel recensies vergelijken het met C&C wat in mijn ogen erg positief is. Op dit moment nog een beetje prijzig, maar ik ga het zeker in de gaten houden. :)
Idd de prijs is wat mij ook tegenhield, Ik heb zo een russian steamgift gekocht voor 17 euro op kinguin en geactiveerd via VPN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:26
Speel ook Grey Goo. Vermaak me erg met deze game! Ik houd deze game ook al langer in de gaten en heb ook de alpha/beta gespeeld. Lekker boeie natuurlijk, maar ik wil aangeven dat de devs erg goed luisteren naar wat er wordt gezegd. Ze zijn zeer betrokken en poppen ook regelmatig op in livestreams om mee te chatten en/of te spelen. Super tof! :)

Even maar meteen goede link posten voor meer goede info over Grey Goo: www.GGReplays.com, veel info voor beginners en gevorderden. Ook hosten ze toernooien en andere leuke competities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-09 13:14

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Zo zouden games moeten worden ontwikkeld, iets leveren wat de spelers willen, ik wacht al tijden om C&C generals te vervangen. Dit lijkt een mooie optie helemaal omdat micro management ook niet echt mijn ding is, al speel ik liever met paar goede units dan massaproductie.
ZH speel ik eigenlijk altijd met usa en dan paladins pompen en later backup met jets en heli :)
jeroni1976 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:26:
Zojuist beschikbaar de rts grey goo!
Graag jullie bevindingen
misschien de beginpost even mooi invullen met info? d:)b

[ Voor 24% gewijzigd door SouLLeSSportal op 27-01-2015 11:42 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:26
Zijn er nog mensen die dit spelen? Ik vermaak er goed mee!
Leuk spelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik heb hem gekocht, het is niet de ultieme RTS maar hij kan me zeker bekoren.

Het niveau is heerlijk, ik heb al enkele malen in de campaign moeten herstarten(zelfs op easy), zeker een aanrader.

Al zit ik nu vast in een level :p

• MelvinV2
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-08 22:13
Top game! Erg 90s RTS als je herinnerd hoe hard die zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:11
^excact hetzelfde gevoel hier! Het oude RTS gevoel, heerlijk!! Ook mooie artstijl _/-\o_

^^ lag dus niet alleen aan mij :D

[ Voor 19% gewijzigd door Mutatie op 14-02-2015 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Ben nu net begonnen met de campaign, maar het is nog niet echt whoohoo. Het speelt me net iets te langzaam, nog iets te beperkt in de bouw mogelijkheden.
Het ziet er wel mooi uit, speelt verder redelijk goed, en sfeer is wel goed. Wellicht dat de human faction of grey goo wat betere gameplay biedt voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-05-2023
Vind hem ook nog niet echt geweldig. Pakte me niet direct zoals C&C Generals of C&C 3 dat wel deden. Wel gave cinematics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Mr_Knight schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 21:27:
Vind hem ook nog niet echt geweldig. Pakte me niet direct zoals C&C Generals of C&C 3 dat wel deden. Wel gave cinematics.
de looks zijn dik in orde, cinematics ook al erger ik me wel een beeje aan het uberdikke australische accent van de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPS_Thomas
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-08 19:47
Op dit moment is grey goo in de summer sale voor 18 euro te koop, zijn er mensen die het nog spelen en mijn vraag kunnen beantwoorden:

Ik speel singleplayer (skirmish) en heb gelezen dat hier nogal veel problemen mee zijn, zitten deze problemen er nog in of zijn deze inmiddels verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thedark230
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16-07 13:19
ik heb deze game van het weekend net gehaald.
Het brengt me weer terug naar de goeie ouwe tijd van C&C.
Al is het wel wennen met het binnen halen van de resources.
Wat voor problemen zouden er zijn met de Skirmish?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPS_Thomas
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-08 19:47
Thedark230 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:46:
ik heb deze game van het weekend net gehaald.
Het brengt me weer terug naar de goeie ouwe tijd van C&C.
Al is het wel wennen met het binnen halen van de resources.
Wat voor problemen zouden er zijn met de Skirmish?
Slechte AI die niet veel zou doen en alleen maar vanaf één kant aanvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mega-kick, zijn er nog mensen die deze game spelen? Wat doet het me denken aan C&C zeg! _/-\o_
Ik ben begonnen met de campaign, maar het speelt heerlijk weg hoor. Gewoon even hersenloos basis bouwen en knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Ik heb de campaign uitgespeeld en een paar potjes online gedaan, maar helaas kon het spel mij niet voor langere tijd boeien zoals de C&C spellen. Vooral jammer dat er geen maps zijn voor meer dan vier spelers.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g0tanks schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:46:
Ik heb de campaign uitgespeeld en een paar potjes online gedaan, maar helaas kon het spel mij niet voor langere tijd boeien zoals de C&C spellen. Vooral jammer dat er geen maps zijn voor meer dan vier spelers.
Klopt, dat vond ik ook jammer. Twilight map op Generals was altijd geweldig! Vind de campaign wel erg leuk om te doen. Hoeveel uur had je hem uitgespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Poeh dat weet ik niet meer precies. Ik denk zo'n 10-15 uur voor alle missies met bonus objectives?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19-09 15:44

FlyEragon

Alien Monkeys

Dit spel is het toch wel waard om nu in de humble bundle aan te schaffen. Ik dacht ik vermeld het even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pray2win
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-07 16:21

pray2win

Hallo? staat dit ding aan?

Ik hoorde in het begin nog heel veel over dit spel voordat hij uitkwam. mijn interesse was een beetje twijfelachtig. maar nooit meer wat gehoord sinds dien. Ik ben zelf fan van simpelere RTS. Eigenlijk een RTS met eigenlijk precies dezelfde units (warcraft 2, AOE achtig) in een ander jasje. Maar het spel wil ik in de humble bundle zeker wel proberen.

Ik heb het bidden opgegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiboluk
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 02:01
FlyEragon schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:51:
Dit spel is het toch wel waard om nu in de humble bundle aan te schaffen. Ik dacht ik vermeld het even.
Merci voor de tip!
Voor die prijs zeker de moeite
Pagina: 1