Beste,
Ik ben bezig met het ontwerpen van een website (thema DIVI 2 voor de geïnteresseerde, helaas kan ik de link niet delen) waar ik tegen een probleem aanloop. Hopelijk is de oplossing makkelijker dan ik denk!
Even simpel uitgelegd wil ik het volgende:
Op pagina A wil ik een (filterable) portfolio van thema A met enkele filters:
Filter 1A / filter 2A / etc
Op pagina B wil ik hetzelfde maar dan van thema B met enkele filters:
filter 1B / filter 2B / etc
Momenteel zitten alle zaken die tentoongesteld worden als projecten in bepaalde categorieën (die dus filterbaar zijn). Dus als ik op pagina A of B die portfolio toevoeg, dan zit zowel thema A als B op die pagina, dit wil ik graag scheiden. Dus eigenlijk meerdere gescheiden portfolio/projecten met elk hun eigen categorieën (die filterbaar zijn).
Hopelijk is het geheel duidelijk.
Degene die mij hiermee kan helpen krijgt zowel een
voor z'n voeten als een hele mooie pluim!
Ik ben je erg dankbaar in ieder geval!
Ik ben bezig met het ontwerpen van een website (thema DIVI 2 voor de geïnteresseerde, helaas kan ik de link niet delen) waar ik tegen een probleem aanloop. Hopelijk is de oplossing makkelijker dan ik denk!
Even simpel uitgelegd wil ik het volgende:
Op pagina A wil ik een (filterable) portfolio van thema A met enkele filters:
Filter 1A / filter 2A / etc
Op pagina B wil ik hetzelfde maar dan van thema B met enkele filters:
filter 1B / filter 2B / etc
Momenteel zitten alle zaken die tentoongesteld worden als projecten in bepaalde categorieën (die dus filterbaar zijn). Dus als ik op pagina A of B die portfolio toevoeg, dan zit zowel thema A als B op die pagina, dit wil ik graag scheiden. Dus eigenlijk meerdere gescheiden portfolio/projecten met elk hun eigen categorieën (die filterbaar zijn).
Hopelijk is het geheel duidelijk.
Degene die mij hiermee kan helpen krijgt zowel een