Macbook Air I7 2011 game specs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denneke,,!
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-10 20:39
Nou, ik heb dus een Macbook Air 13 inch i7 van 2011. Deze heeft de volgende specs:

Pricewatch:
pricewatch: Apple MacBook Air 13.3" (mid 2011)

Everymac with video specs:
http://www.everymac.com/s....8-13-mid-2011-specs.html

Nu heb ik deze niet gekocht om te gamen, ik weet ook dat er veel beter te krijgen is. Echter voor een laptop van mid 2011 ben ik nog altijd zeer zeer tevreden over dit beestje. Het was een flinke aankoop maar dit is de eerste keer dat ik jaren na dato nog niet hoef te zeuren over de snelheid. Ik weet dat dit ook te maken heeft met de SDD harde schijf. Maar toch.

Ik heb hem draaiend op Yosemite met Bootcamp Windows 7.

Nu ben ik sinds een paar dagen weer een beetje meer in to gamen. Ik heb de free trial van Simcity 5 via Bootcamp op Windows 7 gespeeld en dit liep eigenlijk zonder problemen. Na wat research vind ik op internet dat Cities Skylines van Paradox gepland staat voor dit kwartaal. Lijkt me een erg sjiek spel dat veel/alles lijkt te hebben wat Simcity niet heeft. Dit spel heeft deze specs nodig:

(Zie onderaan)
http://store.steampowered.com/app/255710

Kan iemand mij vertellen of ik hem zou kunnen draaien? Makkelijk of gaat het lastig worden?

Kan ik mijn Macbook nog overclocken? Is dit aan te raden? Of zijn er nog upgrades die ik kan uitvoeren om hem sneller te laten draaien. Probleem is dat alles erg compact is waardoor upgraden vaak lastig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:07
Ik denk niet dat dat gaat lukken op je Macbook Air. Vooral de integrated graphics gaan je hier parten spelen. Qua upgraden is er ook weinig wat zal helpen. Als je graag een Mac laptop wilt en ook wil gamen, dan kun je beter upgraden naar een Macbook Pro. Een andere optie is natuurlijk een PC ernaast om op te gamen (stukje vriendelijk voor de portemonnee ;)).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denneke,,!
Hmm je zegt dat je denkt, is het een twijfelgevalletje? Of eerder van ga er maar niet vanuit. ;)

Een desktop erbij zou idd een optie kunnen zinn, echter moet ik dan ook een beeldscherm en alles fixen. Daarbij heb ik niet echt de ruimte dit op te zetten. Zoveel game ik niet dus dan koop ik er een, gebruik die een tijdje en dan minimaal maanden niet of misschien zelfs jaren. Ben geen verfent gamer. Maar dan is het zonde geld.

De specs die vragen voor deze game, zijn ze hoogeisend met de huidige specs? Ik ben er niet meer zo in dus ik heb geen idee of ik hier echt een kanon voor moet hebben of dat het alweer half achterhaald is?

Simcity 5 vraagt deze specs: http://www.simcity.com/nl_NL/system-requirements

Zijn die dan zoveel lager als skyline? Want die draaide ik soepel onder bootcamp.

Thx :)

[ Voor 12% gewijzigd door Denneke,,! op 24-01-2015 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldbullet
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 00:03

Coldbullet

ps4: Coldbullet_NL

De intel 3000 kaart die er in zit is denk ik sterker danhe denkt ik heb hem ook in de mac mini 2011 en is toch nogsteeds een snel machintje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denneke,,!
Coldbullet schreef op zaterdag 24 januari 2015 @ 01:36:
De intel 3000 kaart die er in zit is denk ik sterker danhe denkt ik heb hem ook in de mac mini 2011 en is toch nogsteeds een snel machintje
Ja ik merk zelf ook dat hij echt niet verkeerd presteert. Zoals ik zeg de nieuwste simcity draait er super soepel op. Nu is dit natuurlijk geen garantie, echter heb ik eens op internet gekeken naar info over simcity en dan lees je al heel vaak dat de maps veeel te klein zijn. Dit het grootste minpunt is, EA en Maxis hebben aangegeven dat de maps zo klein zijn omdat het anders niet te doen was kwa computer specs. Zou teveel van de computer vragen. Dus dan redeneer ik dat hij nu ook al behoorlijk iets van je systeem verwacht.

Het probleem is dat we kunnen speculeren wat we willen maar het niet zeker weten. Dalijk koop ik het spel en blijk ik hem niet te kunnen draaien. Weggegooid geld.

[ Voor 15% gewijzigd door Denneke,,! op 24-01-2015 17:39 ]