Ik vertrek binnen een maandje naar Thailand om wat vrijwilligerswerk te doen. Ik zoek een laptop die niet te zwaar mag zijn, maar het moet ook niet het lichtste van het lichtste zijn. Indien mogelijk: Full HD. Ik heb zelf al eens wat rondgekeken en ik denk dat dit binnen mijn budget moeilijk zal zijn. Ik zou graag rond de 300 euro willen spenderen (want er bestaat nog altijd de kans dat hij voetjes krijgt en ik wil dan niet het duurste van het duurste). Ik ben bereid om 2e hands toestellen aan te schaffen, maar heb voorkeur voor nieuw.
Wat ga je met je laptop doen?
Zal vooral dienen om te surfen op het internet (chrome, youtube in hd, facebook), videos kijken (720p - 1080p), documenten in word, een simpele game spelen als dat mogelijk is (moet niet). Het enige wat belangrijk is voor mij: hij moet vlot draaien, ik wil niet 5 minuten wachten omdat er verschillende programma's open staan. Maw: hij moet goed kunnen multitasken.
Wat is je budget?
Rond de 300 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop zal ik af en toe wel ergens meenemen. Maar zal het zeker niet dagelijks met me meenemen op stap.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Met voorkeur graag een laptop met deftige batterijduur. Opnieuw, moet niet het beste van het beste zijn, maar wil ook niet dat hij na 1 uur plat is.
Volgens mij zal de laptop met de beste prijs/kwaliteit de doorslag geven in mijn beslissing....
Aangezien ik graag een snelle laptop wil, denk ik dat een i5 wel gepast is?
Ik heb zelf al eens wat rondgekeken en ik kwam hier op uit: Acer Aspire E5. Maar ben niet echt zeker dat dit volledig bij mijn vraag past...
Wat ga je met je laptop doen?
Zal vooral dienen om te surfen op het internet (chrome, youtube in hd, facebook), videos kijken (720p - 1080p), documenten in word, een simpele game spelen als dat mogelijk is (moet niet). Het enige wat belangrijk is voor mij: hij moet vlot draaien, ik wil niet 5 minuten wachten omdat er verschillende programma's open staan. Maw: hij moet goed kunnen multitasken.
Wat is je budget?
Rond de 300 euro.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Laptop zal ik af en toe wel ergens meenemen. Maar zal het zeker niet dagelijks met me meenemen op stap.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Met voorkeur graag een laptop met deftige batterijduur. Opnieuw, moet niet het beste van het beste zijn, maar wil ook niet dat hij na 1 uur plat is.
Volgens mij zal de laptop met de beste prijs/kwaliteit de doorslag geven in mijn beslissing....
Aangezien ik graag een snelle laptop wil, denk ik dat een i5 wel gepast is?
Ik heb zelf al eens wat rondgekeken en ik kwam hier op uit: Acer Aspire E5. Maar ben niet echt zeker dat dit volledig bij mijn vraag past...