Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nokia Lumia 735 Review - Bijna de gulden middenweg

Pagina: 1
Acties:

• Beroemdheid
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
reviews: Nokia Lumia 735: bijna de gulden middenweg
Microsoft zelf komt later dit jaar met Windows 10 en de Lumia 735 krijgt, net als alle andere Lumia-toestellen, een update.
In een ander nieuwsbericht wordt gezegd dat niet alle Lumia's een update krijgen, nieuws: Windows RT-apparaten krijgen geen update naar Windows 10
Het softwarebedrijf heeft ook laten weten niet alle smartphones uit zijn Lumia-lijn van Windows 10 te gaan voorzien.
Wat is het?

Dank trouwens voor de review, ik had bijna de hoop opgegeven dat hij ooit zou komen :D

Fractal Design Core 1100 review

Verwijderd

Ik ben een beetje een leek, maar als ik dit zo lees heeft het een niks met het ander te maken.
Niet alle lumia's krijgen een update, maar de 735 dus wel.
Volgens mij krijgen alle relatief nieuwe Lumia's wel een update.
Om welke het precies gaat weet ik ook niet.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 18:57:
Ik ben een beetje een leek, maar als ik dit zo lees heeft het een niks met het ander te maken.
Niet alle lumia's krijgen een update, maar de 735 dus wel.
Volgens mij krijgen alle relatief nieuwe Lumia's wel een update.
Om welke het precies gaat weet ik ook niet.
Waarom heeft dat niks met elkaar te maken? Er staat letterlijk "de Lumia 735 krijgt, net als alle andere Lumia-toestellen, een update.", daar valt weinig anders aan op te vatten. Terwijl het andere nieuwsbericht dat dus tegenspreekt. Eén van de twee is niet geheel correct.

The devil is in the details.

Verwijderd

Sorry, ik had het verkeerd gelezen.
Ik denk persoonlijk dat de eerste klopt. Ik dacht dat idd alle Lumia's een update krijgen.
Maar ik weet het niet zeker.

Verwijderd

Sowieso zullen de Lumia's die nog op 7.8 zitten (2,5 tot 5 jaar oud) geen update krijgen

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-11 11:05

arnoudwokke

Redacteur
Nee, niet alle Lumia's krijgen een update. Ik heb dat eruit gehaald. De update voor de 735 heeft MS wel bevestigd.

Dank voor de opmerkzaamheid!

[ Voor 12% gewijzigd door arnoudwokke op 24-01-2015 19:36 ]

Pagina: 1