Ik heb dus af en toe vage hangers. Dit zijn geen complete lockups, maar van die 1sec hangers. Oftewel, hij blijft ff 1 seconde haken, ook het geluid stopt. Vooral in games is dit irritant.
Ik had het probleem voor het eerst nadat ik van moederbord ging changen.
Ik ging van:
Asus P3B-F
P3-866
GF2MX
SB PCI128
ISA 10Mbit NIC
TVKAART
Naar:
Abit SA6
P3-866
GF2MX
SB PCI128
Winbond PCI 10Mbit NIC
TVKAART
Hier kreeg ik het probleem voor het eerst. Toen heb ben ik naar dit gegaan:
Abit KT7A
TB 1200
GF2MX
SB PCI128
Winbond PCI 10Mbit NIC
TVKAART
Nog steeds hetzelfde probleem. Ik dacht eerst dat het aan de videokaart lag, omdat die wat warm werd. Maar nu bedacht ik me net, tijdens het typen, nadat ik een lijstje had gemaakt, dat het wel eens aan de netwerkkaart kon liggen! Dat is het enige wat ik hieruit kan concluderen!
Hmm ik wilde eigenlijk vragen wat het probleem was, maar nu ik met mijn geniale brein opeens tijdens het typen het mogelijke antwoord kon vinden, hoeft dat niet meer

Maar wat denken jullie waar het aan kan liggen? (overige hardware: IBM 13.5GB, Plextor 12/10/32A).
Ik had het probleem voor het eerst nadat ik van moederbord ging changen.
Ik ging van:
Asus P3B-F
P3-866
GF2MX
SB PCI128
ISA 10Mbit NIC
TVKAART
Naar:
Abit SA6
P3-866
GF2MX
SB PCI128
Winbond PCI 10Mbit NIC
TVKAART
Hier kreeg ik het probleem voor het eerst. Toen heb ben ik naar dit gegaan:
Abit KT7A
TB 1200
GF2MX
SB PCI128
Winbond PCI 10Mbit NIC
TVKAART
Nog steeds hetzelfde probleem. Ik dacht eerst dat het aan de videokaart lag, omdat die wat warm werd. Maar nu bedacht ik me net, tijdens het typen, nadat ik een lijstje had gemaakt, dat het wel eens aan de netwerkkaart kon liggen! Dat is het enige wat ik hieruit kan concluderen!
Hmm ik wilde eigenlijk vragen wat het probleem was, maar nu ik met mijn geniale brein opeens tijdens het typen het mogelijke antwoord kon vinden, hoeft dat niet meer
Maar wat denken jullie waar het aan kan liggen? (overige hardware: IBM 13.5GB, Plextor 12/10/32A).