Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakertjee
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 17:01
hier voor me licht een iphone 4s met een kapot scherm, ik heb dit toestel helemaal open gemaakt, en toen ik het nieuwe scherm uit de verpakking haalde bleek dat ik een iphone 4 scherm heb gekregen ! :'(

ik weet de schroeven sluiten niet juist aan maar is het los van dat gezien mogelijk om dat scherm te monteren en werkt het dan naar behoren ? op het vastzetten van het scherm heb ik zelf wel een oplossing

is namelijk nogal haast bij en geen tijd om de hele retour procedure af te wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakertjee
dat zijn ook tegenstrijdige antwoorden, is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft of het ooit geprobeerd heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 12:17
tweakertjee schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:52:
[...]

dat zijn ook tegenstrijdige antwoorden, is er misschien iemand die hier ervaring mee heeft of het ooit geprobeerd heeft
Ik probeerde er meer mee te zeggen dat het wel kan, zie ook video's op youtube. Het is erg makkelijk om het hier te vragen... Veel informatie kun je makkelijk via Google vergaren en dit wordt dan ook verwacht op Tweakers.

Edit:
En als het niet zou kunnen dan is het aan een Tweaker, om dit juist wel voor elkaar te krijgen. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door -Bas op 23-01-2015 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakertjee
klopt maar ik heb daar natuurlijk al gezocht maar omdat ik daar tegenstrijdige antwoorden vind is er misschien iemand hier die ervaring er mee heeft en dat met mij wil delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:40

talin

ES-MA

vergeet het maar!

ik heb hetzelfde gehad, via Ebay een 4 scherm besteld, bleek ik een 4s in mn handen te hebben.
je kan hem er op leggen maar je kan sowieso al niks vastschroeven want de aansluitingen van de schroeven zijn anders ( volgens mij kan je er 2 vast zetten de andere 6 niet )

en dan zit ie aan 1 kant los en daar heb je niks aan.

http://www.iphoneshopusa....fference-between-screens/

Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneshopusa.com/blog/wp-content/uploads/2011/10/clips-e1346051928474.jpg

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*spam*

[ Voor 98% gewijzigd door Daedalus op 26-01-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakertjee
geen spam, het was een serieuze vraag, heb inmiddels toch maar retour gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel049
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-05-2024
Nou fyi, het is standaard NIET mogelijk om een iPhone 4 scherm assembly aan te sluiten op een iPhone 4S.
De reden hiervoor is de plaatsing van de frame pins en ook de lichtdoorlatendheid van de proximity sensor.

Dus als je een apart frame zou bestellen voor een iphone 4S of je oude er in één deel af weet te halen is het mogelijk.
Maar let er dan op dat je proximity sensor niet meer werkt, deze valt namelijk precies achter het scheiding lijntje op het front glas, je dient dan ook dat zwarte lijntje te verwijderen met een klein schroeven draaiertje krassen achterop het glas bijvoorbeeld.

Het kan dus, maar ik raad het af.

I love pressing F5... It's so refreshing.

Pagina: 1