Toon posts:

USB gaming headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Helaas heeft mijn trouwe usb headset van trust 5.1 surround (17998) het begeven en is het tijd voor een nieuwe.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen om de juiste keuze te maken a.d.h.v. mijn eisen voor een nieuwe headset.
Zelf heb ik ook al enig research gedaan en inderdaad ook de review van tweakers bekeken van de 5 geteste headsets.

Ik zoek een
USB gaming headset waarbij een USB aansluiting heel belangrijk is voor mij.
Mijn moederbord heeft een van de laagste kwaliteit geluidskaarten en het zou zonde zijn om een headset met goed geluid door deze beperking minder te laten werken.
http://tweakers.net/pricewatch/335848/asrock-b85m-hds.html

Ik zou ook graag een headset met soortgelijke kwaliteit willen hebben, want de games en muziekkwaliteit vond ik echt super bij deze headset: goede Bass en lekker volume.

Uiteraard is een mic ook een must en wat betreft noise cancelling, maakt dat mij vrij weinig uit.

Wat is je budget?
Het allerliefst rond de 50-60 euro, maar aangezien ik daar niet veel voor kan vinden i.m.o. ben ik bereid een eenmalige uitgave van MAX 150 euro te maken.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Trust, vanwege ervaring.
Logitech vanwege bekendheid en goede reviews.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik gebruik de headset in een kamer waar ik, als ik game, niks meer wil horen.
Dus het liefst een headset die over de oren heen of goed past op de oren en omgevingsgeluid weglaat.

Ik heb een paar eventuele vervangers gevonden:
#ProductPrijsSubtotaal
1Corsair Vengeance 2100€ 122,43€ 122,43
1Logitech G35 Gaming Headset€ 98,90€ 98,90
1Logitech G430 Surround Sound Gaming Headset€ 55,92€ 55,92
1Plantronics GameCom 780 7.1€ 59,-€ 59,-
1Razer Kraken 7.1€ 91,95€ 91,95
1Razer Megalodon 7.1 Gaming Headset€ 152,47€ 152,47
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 580,67

Ik hoop van jullie te horen!

Greetz

• 0scar
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-07-2025

0scar

MacIJver

Als je je wensen invult in de pricewatch met de nodige filters krijg je een lijst.

Zoek er hier 1 of 2 van die je kiest op basis van je keuzes en vraag dan of iemand hier op of aanmerkingen op heeft.

Het probleem is dat je anders veel persoonlijke meningen krijgt over alle genoemde headsets. Hier volgt de mijne: zelf ben ik erg tevreden met mijn G35 ook al laat het kunststof velletje van de oorschelpen los. Het schijnt dat de nieuwe G35 daar minder last van heeft. Past goed over de oren, sluit goed af voor omgevingsgeluid (tot frustratie van mijn vrouw :+) en heeft prima geluid. Als je niet zo ver in de buidel wil tasten kun je voor de G430 gaan.

Kijk ook eens hier.

Manusjes van alles kunnen multitasken