Toon posts:

[Wii] Ervaringsdeskundigen: welke kopen voor beweging?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nou daar gaan we, ik wil een WII aanschaffen om meer te gaan bewegen. Maar zie door de bomen het bos niet meer. WII WII u etc.

Wie kan mij adviseren?

Wat zoek ik: ik zoek een WII die eenvoudig in gebruik is, waar je met twee personen tegelijk mee kunt spelen. Ik zoek beweegspellen, dus waar ik voor uit mijn stoel moet ;-)

Waar kan ik het beste en WII kopen? Wat heb ik nodig om met twee personen de sport/beweegspelen te kunnen doen?

Alvast hartelijk dank voor alle info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koldur
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:02
Eerlijk antwoord? Een Wii zal je uiteindelijk niet aan het bewegen krijgen, het is leuk om het te doen, maar niet op structurele langdurige basis. Ga lekker sporten, werkt een stuk beter.

Als je er toch één koopt, koop lekker een tweede hands Wii met Wii Fit en balanceboard.

i7 12700K,GB WindForce RTX4090,32GB KF436C16RB1K2/32,Gigabyte Z690 UD DDR4,Corsair RM1000x,WD Black SN850 2TB,Phanteks Eclipse P360A,Quest 3 VR Headset,Corsair iCUE H100i RGB Pro XT 240mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Iemand nog echte tips, niet of ik een WII aan moet schaffen maar welke en wat erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:23:
Iemand nog echte tips, niet of ik een WII aan moet schaffen maar welke en wat erbij?
Zoals hierboven aangegeven, een tweedehands wii met balance board en de bijhorde games. Zijn er volgens mij een stuk of 10 minigames of 1 disc die bij de board hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hartelijk dank, nu weet ik dat ik twee controllers moet hebben dat er een kabel bij moet en dat oplaadbare batterijen duur zijn, beter een accu met oplader etc.
Ws ben ik niet duidelijk genoeg geweest in mijn eerste bericht :p

Ik ben inmiddels geslaagd met hulp van iemand die mijn vraag wel heeft begrepen, dus meld me hier af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Welkom op GoT!
"Vraag aan de ervaringsdeskundigen." is nogal een zinloze topictitel, aangezien het met die beschrijving ook over pak-em-beet China-reizen of kliko's kan gaan. Ik pas de topictitel dus wat aan ;)
Topic zakt verder wel weg.

[ Voor 3% gewijzigd door F_J_K op 24-01-2015 17:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1