Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Cpri
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-03-2023
Ik kreeg vanochtend eindelijk de upgrade aangeboden naar andriod 5.0.1 (Momenteel zit ik nog op 4.4.4) voor mijn Nexus 5.
N
a het downloaden startte mijn telefoon opnieuw op om deze versie te installeren.
Helaas gebeurde er niets en startte mijn telefoon weer gewoon op met versie 4.4.4

Wanneer ik nu op controleer op system updates krijg ik de melding dat er geen updates beschikbaar zijn.

Hoe krijg ik mijn telefoon nu zover dat hij idd android 5.0.1 installeert?
(overigens kan ik het gedownloade bestand van 497 MB nergens meer terug vinden)

• DaLuca
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 15:47
Is je toestel geroot en/of is je bootloader unlocked? Zo ja, lukt een OTA niet.
Probeer het bestand te siteloaden mbv Wug toolkit.

Computers; de meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel...

• Cpri
Toestel is idd geroot ( open slotje bij het opstarten)
dus dan toch maar op de tweakers manier ;-)

• me23
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-07 15:58
Misschien toch geen slotje om hier meer vragen in te stellen?

Ik heb zelf ook een Nexus 5 (geroot) waarvoor de update klaar staat. Iemand die een linkje heeft om te sideloaden of een andere oplossing heeft om naar 5.01 te kunnen gaan en vervolgens weer te rooten?

Ik meen dat de tool die ik heb gebruikt (CFAutoroot) ook de mogelijkheid heeft om root ongedaan te maken? Is het mogelijk om dit uit te voeren, dan de OTA update binnen te halen en dan weer te rooten met CFAutoroot?

• Cpri
Als je de WUG toolkit gebruikt is het vrij simpel om zelf de laatste versie te installeren.
Zelfs met behoud van data.

Verwijderd

Hallo, men nexus 5 heeft Android 5.1.1. De laatste week zegt hij dat er een update is. Bij het installeren van de update komt er "fout" Wat kan ik hier aan doen?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:29
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2015 @ 05:47:
Hallo, men nexus 5 heeft Android 5.1.1. De laatste week zegt hij dat er een update is. Bij het installeren van de update komt er "fout" Wat kan ik hier aan doen?
als je nu meer informatie geeft komen we misschien een stuk verder, nu is het enige antwoord wat ik kan geven, download hier de laatste images en flash deze volgens de instructies op de site:
https://developers.google.com/android/nexus/images

Strava

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Graag geen oude topics kicken. Open aub een eigen topic, maar vermeld dan wel wat je precies gedaan hebt om het probleem op te lossen. Met alleen "fout" kunnen we niets.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.